  • 1. Data: 2010-06-15 18:26:15
    Temat: okres egzekucji kar za brak usługi powszechnej
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W PT jest napisane, że:
    "Roszczenia dochodzone na podstawie art. 105 przedawniają się z upływem
    12 miesięcy od (...) dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana
    lub miała być wykonana."

    Teraz mam pytanie - czy jeśli wystąpię z roszczeniem do tepsy po 3
    latach od momentu, w którym miała mi uruchomić telefon (usługę
    powszechną), to:
    a) tepsa ma prawo odmówić mi _w całości_ wypłaty odszkodowania za
    "niedotrzymanie terminu rozpoczęcia świadczenia usługi" bo "roszczenie
    się przedawniło"
    b) ma obowiązek wypłacić odszkodowanie za ostatnie 12 miesięcy.

    Moim zdaniem odszkodowanie za ostatnie 12 miesięcy się nie przedawniło i
    narasta stale, w ślad za tym jak tepsa uporczywie nie wywiązuje się ze
    swojego obowiązku.

    Proszę o poradę jak skutecznie przycisnąć tepsę.
    --
    Olek

  • 2. Data: 2010-06-15 18:48:02
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-15 20:26, Olek pisze:
> [...]
    > swojego obowiązku.
    >
    > Proszę o poradę jak skutecznie przycisnąć tepsę.

    A jaki jest status prawny? Podpisana umowa z terminem świadczenia usługi?

  • 3. Data: 2010-06-15 19:00:34
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 15.06.2010 20:48, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > A jaki jest status prawny? Podpisana umowa z terminem świadczenia usługi?

    Tak, umowa podpisana z terminem uruchomienia w ciągu 18 miesięcy.
    Te 18 miesięcy minęło prawie 3 lata temu.

    Poszło pismo do tepsy z roszczeniem za ostatnie 12 miesięcy ale tepsa
    nie chce nic płacić twierdząc, że się przedawniło.
    --
    Olek