  • 1. Data: 2010-06-15 18:06:02
    Temat: minęło 10 miesięcy - umowa OTR
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    Niestety nie doczekałem się podłączenia telefonu. Od stycznia byli u
    mnie 3 razy, w celu potwierdzenia, czy rzeczywiście chcę łącze
    telefoniczne. Za każdym razem otrzymali pozytywną odpowiedź.
    Teraz minął już 10-ty miesiąc, a nadal telefon milczy.
    Ostatni papier, który miałem podpisać, to czy pozwalam na wkopanie kabla
    telefonicznego na mojej działce.
    Czyżby mieli zamiar położyć kabel? (chciałbym, bo nic innego do mnie nie
    dochodzi, a przydałby się szerokopasmowy internet).

    10 m-cy temu pisałem, że pewnie szybciej położą u mnie asfalt na drodze
    niż położą kabel telefoniczny... no i nie pomyliłem się. Asfalt ułożyli
    w zeszłym miesiącu :D (a wówczas, gdy pisałem tego posta nie było mowy o
    asfalcie).
    Cieszę się, że moja wioska (a właściwie obrzeże miasta) rozwija się.
    (choć mówią, że nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca).

    Pozdrawiam wszystkich
    Sławek T.

  • 2. Data: 2010-06-15 18:39:20
    Temat: Re: minęło 10 miesięcy - umowa OTR
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Slawek T." <t...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cieszę się, że moja wioska (a właściwie obrzeże miasta) rozwija się.
    > (choć mówią, że nie należy chwalić dnia przed zachodem słońca).

    Tej, tak się nie ciesz, przyjdą kabel wkopywać i ... myślisz, że będą
    przepustami się przeciskać? :):) I asfalt wiesz co? :) A telefonu i tak
    pewnie nie będzie, znając życie :))

    --
    ((*))
    ((+))