eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 77

  • 1. Data: 2013-11-08 20:31:31
    Temat: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia

    ...wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
    danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
    sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca
    wydac pieniadze od razu i nizsza dla tych co zamowia i... moze odbiora).

    ale jak wrocisz do domu i zamowisz przez neta ten sam produkt, w tym
    samym salonie odbior, to zaplacisz np. 50 zl mniej ("cena internetowa").
    Powtarzam, ten sam produkt, ten sam egzemparz, z tej samej polki, tylko
    nie od reki a "zamawiany".

    A ogolnie bylem z nich zadowolony, nawet jak mialem zaplacic pare
    zlotych wiecej niz w innym sklepie. Bo bralem od reki i zawsze
    dostawalem po cenie "internetowej". No ale cos sie zmienilo...

    Szczesliwie, nie samym Komputronikiem swiat stoi, 5 minut obok ten sam
    produkt, bez zadnych sciem z cenami internetowymi, od reki, w cenie jak
    w Komputroniku (nawet 3 zlote taniej) - i juz :)

    No i zostalem klientem innego sklepu...

    A chytry... chytry dwa razy traci ;)






  • 2. Data: 2013-11-08 20:46:28
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > No i zostalem klientem innego sklepu...
    >
    Kupiłeś tablet z Ubuntu?

    --
    marfi


  • 3. Data: 2013-11-10 00:52:50
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > ...wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
    > danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
    > sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca
    > wydac pieniadze od razu i nizsza dla tych co zamowia i... moze odbiora).
    >
    > ale jak wrocisz do domu i zamowisz przez neta ten sam produkt, w tym
    > samym salonie odbior, to zaplacisz np. 50 zl mniej ("cena internetowa").
    > Powtarzam, ten sam produkt, ten sam egzemparz, z tej samej polki, tylko
    > nie od reki a "zamawiany".


    Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    zamowienia.

    --
    Pozdr
    G


  • 4. Data: 2013-11-10 10:16:22
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: atm <...@v...pl>


    >
    >
    > Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    > roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    > zamowienia.
    >

    To samo ostatnio w MM


  • 5. Data: 2013-11-10 10:42:04
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:

    > Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    > roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    > zamowienia.

    W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    bedzie mozna odciazyc/zredukowac.

    Pozdrawiam
    --
    2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2013(C)
    Stupidity, like virtue, is its own reward

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 6. Data: 2013-11-10 12:44:22
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:
    >> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >> zamowienia.
    >>
    > To samo ostatnio w MM

    I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki
    Cruciala M4 i też zamawiałem przez smartfona będąc fizycznie w sklepie
    by obsługa mogła to zdjąć z półki po lepszej cenie. To nie firma "Józek
    i S-ka" z kapitałem zakładowym 5 zł, gdzie robi się co chce. Duże firmy
    tak mają i SAPa nie przeskoczysz. Generalnie chodzi o to by nadal
    konkurować ze sklepami internetowymi, a jednocześnie zarabiać ekstra na
    Kowalskich którzy nie porównują cen co do 1 zł. Ludzi którzy wchodzą
    i kupują, bo nie mają czasu/przyzwyczajeń porównywać cen przez internet
    jest w cholerę dużo i te kilkadziesiąt zł w jedną czy drugą stronę przy
    większym zakupie nie stanowi dla nich problemu, więc sklep nie będąc
    Armią Zbawienia po prostu na tym zarabia nie odcinając się jednocześnie
    od klientów wrażliwych na cenę, którzy nie kupią niczego większego od
    chleba i marchewki bez skanowania smartfonem kodu paskowego i wrzucenia
    tego do porównywarki.
    Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet z
    Ubuntu (ma to chociaż moduł 3/4G?) i nie pizd*e nim przy najbliższej
    okazji o ścianę jak okaże się że większość potrzebnych aplikacji jest
    tylko w Google Play albo iStore, to zrozumie tą prawidłowość.

    --
    /MB


  • 7. Data: 2013-11-10 21:04:54
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki
    > Cruciala M4 i też zamawiałem przez smartfona będąc fizycznie w sklepie
    > by obsługa mogła to zdjąć z półki po lepszej cenie. To nie firma "Józek
    > i S-ka" z kapitałem zakładowym 5 zł, gdzie robi się co chce. Duże firmy
    > tak mają i SAPa nie przeskoczysz. Generalnie chodzi o to by nadal
    > konkurować ze sklepami internetowymi, a jednocześnie zarabiać ekstra na
    > Kowalskich którzy nie porównują cen co do 1 zł. Ludzi którzy wchodzą
    > i kupują, bo nie mają czasu/przyzwyczajeń porównywać cen przez internet
    > jest w cholerę dużo i te kilkadziesiąt zł w jedną czy drugą stronę przy
    > większym zakupie nie stanowi dla nich problemu, więc sklep nie będąc
    > Armią Zbawienia po prostu na tym zarabia nie odcinając się jednocześnie
    > od klientów wrażliwych na cenę, którzy nie kupią niczego większego od
    > chleba i marchewki bez skanowania smartfonem kodu paskowego i wrzucenia
    > tego do porównywarki.

    Ja im to wygarne, jak znajde chwile czasu ;) Im, komptronikowi.

    W sumie przeciez ten ok 1000 miesiecznie moge zostawiac gdzie indziej.
    Zwlaszcza, ze do ostatniego czasu zaden handlowiec nie robil problemu.
    Ot, widac znalazl sie nadgorliwy praktykant albo poszly wytyczne z
    centrali przed swietami.

    A choinki jeszcze nie maja, skandal! ;)

    > Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet z
    > Ubuntu (ma to chociaż moduł 3/4G?) i nie pizd*e nim przy najbliższej
    > okazji o ścianę jak okaże się że większość potrzebnych aplikacji jest
    > tylko w Google Play albo iStore, to zrozumie tą prawidłowość.
    >
    Ale po co ta zlosliwosc na koniec?



  • 8. Data: 2013-11-11 18:54:13
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:

    > To samo ostatnio w MM


    Ja poszedłem w piątek kupić kamerkę do Saturna, okazało się, że cena
    50zł większa niż w sklepie netowym. Podszedłem do obsługi i szybko
    znalazł się pan od sklepu internetowego wydrukował papierek który trzeba
    było pokazać przy kasie i zakup był po cenie netowej. Bez problemów,
    awantur itp. Inna sprawa, że ten sam produkt w MM jeszcze 50zł taniej,
    ale akurat nigdzie w okolicy go nie było.

    Marcin


  • 9. Data: 2013-11-12 02:27:44
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 10.11.2013 10:42, 2late wrote:
    >On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >
    >> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >> zamowienia.
    >
    >W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    >
    >Pozdrawiam
    >--
    >2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2013(C)
    >Stupidity, like virtue, is its own reward
    >
    >--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    To od czego jest sprzedawca?

    Jedyny taki Filip na Usenecie


  • 10. Data: 2013-11-12 08:51:58
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip454 nabazgrał(a):

    > On 10.11.2013 10:42, 2late wrote:
    >> On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:
    >>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >>> zamowienia.
    >> W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
    >> bedzie mozna odciazyc/zredukowac.
    > To od czego jest sprzedawca?

    Obecnie staje się zbędny jak dla mnie. W sumie po co ma być skoro nic nie
    wie a jedynie powtarza teksty z ulotki albo szkoleń sponsorów.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

strony : [ 1 ] . 2 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: