eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Michal <q...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Sun, 10 Nov 2013 12:44:22 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <l5nsb0$e0d$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-166-117.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1384084640 14349 87.205.166.117 (10 Nov 2013 11:57:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Nov 2013 11:57:20 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l5nitm$gg4$1@node2.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 131109-0, 2013-11-09), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230853
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:
    >> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
    >> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
    >> zamowienia.
    >>
    > To samo ostatnio w MM

    I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki
    Cruciala M4 i też zamawiałem przez smartfona będąc fizycznie w sklepie
    by obsługa mogła to zdjąć z półki po lepszej cenie. To nie firma "Józek
    i S-ka" z kapitałem zakładowym 5 zł, gdzie robi się co chce. Duże firmy
    tak mają i SAPa nie przeskoczysz. Generalnie chodzi o to by nadal
    konkurować ze sklepami internetowymi, a jednocześnie zarabiać ekstra na
    Kowalskich którzy nie porównują cen co do 1 zł. Ludzi którzy wchodzą
    i kupują, bo nie mają czasu/przyzwyczajeń porównywać cen przez internet
    jest w cholerę dużo i te kilkadziesiąt zł w jedną czy drugą stronę przy
    większym zakupie nie stanowi dla nich problemu, więc sklep nie będąc
    Armią Zbawienia po prostu na tym zarabia nie odcinając się jednocześnie
    od klientów wrażliwych na cenę, którzy nie kupią niczego większego od
    chleba i marchewki bez skanowania smartfonem kodu paskowego i wrzucenia
    tego do porównywarki.
    Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet z
    Ubuntu (ma to chociaż moduł 3/4G?) i nie pizd*e nim przy najbliższej
    okazji o ścianę jak okaże się że większość potrzebnych aplikacji jest
    tylko w Google Play albo iStore, to zrozumie tą prawidłowość.

    --
    /MB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: