  • 1. Data: 2010-06-04 09:53:06
    Temat: oferty ilosc doladowan do nastepnego telefonu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakie są w tej chwili oferty mix ktore po okreslonej liczbie doladowan mozna
    dostac nowy telefon, ale tak odrazu po tej liczbie doladowan bez czekania
    2-3 lata

  • 2. Data: 2010-06-04 09:58:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2010 11:53:06 +0200, zlotowinfo wrote:
    >jakie są w tej chwili oferty mix ktore po okreslonej liczbie doladowan mozna
    >dostac nowy telefon, ale tak odrazu po tej liczbie doladowan bez czekania
    >2-3 lata

    A musi byc mix ? Moze umowa minutowa w plusie ?

    J.

  • 3. Data: 2010-06-04 10:08:19
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 04-06-2010 11:53, zlotowinfo pisze:
    > jakie są w tej chwili oferty mix ktore po okreslonej liczbie doladowan
    > mozna dostac nowy telefon, ale tak odrazu po tej liczbie doladowan bez
    > czekania 2-3 lata
    Takie rzeczy w Play Mixtura

  • 4. Data: 2010-06-04 10:35:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A musi byc mix ? Moze umowa minutowa w plusie ?

    skoro na jedno wychodzi to chyba może...
    a to trzeba te minuty wygadać czy tylko zaplacic

  • 5. Data: 2010-06-04 10:46:52
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 4-06-10 12:08, spiderpl pisze:

    > Takie rzeczy w Play Mixtura

    Widziałeś ich cennik? N97 znalazłem ze 4 setki taniej niż w Mixturze.
    Oczywiście nowiutka. A najśmiejszniejsze że koleś bierze fony od Playa.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 6. Data: 2010-06-04 11:23:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2010 12:35:51 +0200, zlotowinfo wrote:

    >skoro na jedno wychodzi to chyba może...
    >a to trzeba te minuty wygadać czy tylko zaplacic

    O ile rozumiem to zaplacisz tyle ile wygadasz, ale "nie mniej niz".
    I kwestia ustalenia ile "niz".

    Ale jesli tylko na nowych telefonach ci zalezy, to Era ma jakas oferte
    - wymiana co rok czy jakos tak.

    Uwaga ogolna jest jednak inna - czasy dofinansowania telefonow sie
    skonczyly. Jesli nie lubisz duzo gadac, to nie ma co u operatora
    kupowac.

    J.