    From: Fox Mulder <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: odstąpienie od umowy z Orange
    Date: Wed, 13 Jul 2011 13:38:02 +0200

    Witam!
    Chciałbym odstąpić od aneksu do umowy podpisanego z Orange, za
    pośrednictwem kuriera. Wiem, że jest taka możliwość przez 10 dni.
    Czy ktoś z Was to już przerabiał i może podzielić się jakimiś radami?

    Tak poza tematem, umowa okazała się inna niż umówiona przez telefon,
    fakt, moja wina, że podpisałem, należy dokładnie przeanalizować co się
    podpisuje, ale ten aneks od Orange był skonstruowany tak, że wydawało
    się, że wszystko jest ok. Dopiero wyjaśnienie z biurem obsługi co i jak
    pokazało, że to nie to, co miało być :(

    Może znana jest Wam procedura na przejście na prepaid z numerem, dla
    którego odstąpiłem od umowy? Mam nadzieję, że tym razem nie dam się
    wpuścić w kanał :/
    Tak sobie myślę, że najpierw przejdę z numerem do prepaida Orange, a
    potem np do Play, tolerować nie mogę tego co mi zrobili.

    Pozdrawiam!