  • 1. Data: 2005-01-03 17:51:00
    Temat: odpis VAT = link do ustwy + humor
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    http://www.neostrada.pl/bin/26/ustawa.doc

    poczytajcie sobie na końcu ...

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-01-03 21:59:46
    Temat: Re: odpis VAT = link do ustwy + humor
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    crazy bejbi wrote:
    > http://www.neostrada.pl/bin/26/ustawa.doc
    >
    > poczytajcie sobie na końcu ...

    no coz bedzie na stronie tpsa info wiec cen netto nie obniza ;-) (i
    bardzo dobrze jak dla mnie) :-)

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2005-01-03 23:05:08
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia pon, 03 sty 2005 o 18:51 GMT, uzytkownik crazy bejbi napisał(a):

    > http://www.neostrada.pl/bin/26/ustawa.doc
    >
    > poczytajcie sobie na końcu ...

    "Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla
    adresata.
    Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem, bądź otrzymaliście ją przez
    pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej
    usunięcie."

    Wprawdzie nie dostalem tego mailem ale kogo powiniem zawiadomic ?

    --
    Carlos
    |*archiwum grupy(apn)* *wyszukiwarka*|

  • 4. Data: 2005-01-04 10:48:44
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "gtk@adm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usunięcie."
    >
    > Wprawdzie nie dostalem tego mailem ale kogo powiniem zawiadomic ?

    A ja uwazam ze ta pani musi byc roztrzepana skoro takie cos wpisala sobie do
    podpisu
    pewnie rozsyla maile na prawo i lewo ;-)

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 5. Data: 2005-01-04 12:47:50
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl>

    Woyteck wrote:

    > A ja uwazam ze ta pani musi byc roztrzepana skoro takie cos wpisala sobie
    > do podpisu
    > pewnie rozsyla maile na prawo i lewo ;-)

    Kazdy pracownik TP/FT (tzn Ci z ktorymi rozmawialem) ma taka stopke :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2005-01-04 14:25:09
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    To bedzie ten VAT na Internet czy nie. Jak tak to kiedy ?

    Uzytkownik "Rafal Dziedzic" <d...@k...pl> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2005-01-04 15:41:34
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Marti napisał:
    > To bedzie ten VAT na Internet czy nie. Jak tak to kiedy ?

    właśnie - jak to jest z ustawami, bo niby odpis za internet juz jest -
    czyli Klienci będą chcieli faktury (już chcą) - czyli im wystawiać tak
    jak do tej pory z VAT-em zwolnionym ?
    a oficjalnie w Dziennikach ustaw nie ma nic o nowelizacji ustawy o VAT ...

    Wojtek

  • 8. Data: 2005-01-04 17:44:13
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Woyteck wrote:
    > A ja uwazam ze ta pani musi byc roztrzepana skoro takie cos wpisala sobie do
    > podpisu
    > pewnie rozsyla maile na prawo i lewo ;-)

    Kazda wieksza firma dokleja automatycznie tego typu stopki do maili...
    Chociazby Radio ZET.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2005-01-04 18:26:22
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jakub Żukowski <j...@n...gmail.com> wrote:

    > Kazda wieksza firma dokleja automatycznie tego typu stopki do maili...
    > Chociazby Radio ZET.

    ... W celu?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2005-01-04 18:40:18
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    crazy bejbi wrote:

> [...]
    > jak do tej pory z VAT-em zwolnionym ?
    > a oficjalnie w Dziennikach ustaw nie ma nic o nowelizacji ustawy o VAT ...

    Pewnie ze bedzie VAT od 1 Marca. Odliczenie VATu za Internet tez jest od
    Marca tego roku. US faktur za poprzednie miesiace styczen luty nie
    bedzie uznawal faktur jako podstawy do odliczenia.

    Zwolnienie zostalo uchwalone aby user mogl sobie odliczyc cene VATu
    ktora musi placic. Wiec firmy nie beda zmieniac cen a beda dodawac do
    obecnych cen cene VATu wiec tak jak przy najtanszej neo teraz jej cena
    nie bedzie 59zl a 71,98zl

    --
    VoMi7