  • 21. Data: 2005-01-05 13:47:26
    Temat: Re: odpis VAT = link do ustwy + humor
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Wed, 05 Jan 2005 13:44:51 +0100, Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> wrote:

    >A moze, aby ktos wiedzial co wolno, a czego nie?
    Moze ja jednak nie przepadam za dluugimi stopkami na pol ekranu ktore
    niewiele znacza i malo kto to czyta.

    A z listem adresowanym do mnie robie co mi sie podoba. Szczegolnie jak
    to prywatny na mail przychodzi.

    --
    Wiesiek

  • 22. Data: 2005-01-05 19:10:42
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Wiesiek wrote:
    > Moze ja jednak nie przepadam za dluugimi stopkami na pol ekranu ktore
    > niewiele znacza i malo kto to czyta.
    Nikt Ci nie karze korespondowac.

    > A z listem adresowanym do mnie robie co mi sie podoba. Szczegolnie jak
    > to prywatny na mail przychodzi.
    Watpie, aby prywatne listy mialy taka stopke. Chyba, ze wysylane sa z
    pracy, ale czy w pracy powinno sie pracowac, czy korespondowac?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 23. Data: 2005-01-05 19:13:31
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Lukasz Trabinski wrote:
    > Są potrwornie długie(...)
    > Długość maila akurat w moim przypadku nie jest problemem.
    Wiec o co chodzi?

    > Nie interesuje mnie wewnętrzna polityka firmy, w której w dodatku nie pracuję.
    > W skrajnym wypadku, mógłby to być link do strony, gdzie taka polityka
    > byłaby uzewnętrzniona, łaczenie z tym, co prezes owej firmy jadł na śniadanie
    > oraz jak pracownicy przyszli w danym dniu ubrani do pracy i czy zgodnie
    > z przyjętą polityką firmy.
    Nie musisz z nimi korespondowac.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 24. Data: 2005-01-05 19:49:51
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > A moze, aby ktos wiedzial co wolno, a czego nie?

    Takie zastrzeżenia są... mało warte. A konkretnie to są nieskuteczne
    prawnie. A jak tak, to szkoda ich wysyłać.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 25. Data: 2005-01-06 07:46:07
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > "Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla
    > adresata.
    > Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem, bądź otrzymaliście ją przez
    > pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej
    > usunięcie."

    Ta stopka jest automatycznie dodawana do kazdego maila wysylanego z
    @telekomunikacja.pl