  • 31. Data: 2009-07-05 22:04:36
    Temat: Re: odkurzacze
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Papa Smerf pisze:

    > no pacz, a ja mam taki wzmacniacz 2x200W i nie ma ani jednego wiatraka a
    > jest przynajmniej 2x mniejszy od typowego PCodkurzacza!:O)
    A ja mam taki kaloryfer olejowy, 1500W, i nie ma wogóle wentylatora! A
    wielkością prawie jak PC...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 32. Data: 2009-07-05 22:14:38
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

    > spoko. wejdz do komory dzwiekoszczelnej, to spokojnie uslyszysz. <rs>

    Odkąd mi ciśnienie podskoczyło to słyszę szum częściej, i nawet bez
    komory. Za to słuch się chyba pogorszył bo wentylatory są coraz bardziej
    ciche :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 33. Data: 2009-07-06 02:00:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 5 Jul 2009 18:14:38 -0400, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    >Odkąd mi ciśnienie podskoczyło to słyszę szum częściej, i nawet bez
    >komory. Za to słuch się chyba pogorszył bo wentylatory są coraz bardziej
    >ciche :)

    sugerujesz, ze jedynym wyjsiciem dla qwerty, zeby nie slyszec
    wiatrakow bedzie zrobic cos, zeby sobie cisnienie podniesc? <rs>

  • 34. Data: 2009-07-06 07:01:31
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > przeprowadz sie do jakiegos ruchliwego miasta. szum ulicy ci to
    > skutecznie zagluszy.

    Żebyś wiedział... Robiłem kiedyś kompa dla jakiegoś biura i musiałem go
    wziąć na weekend do domu. W nocy wiatraki dość ciche, ale dysk chrobotał
    tak, że słychać go było na końcu mieszkania. Oddałem go do biura i
    zupełnie nic nie było słychać - dosłownie zero - dopiero jak się
    nachyliłem nad jednostką było słychać to chrobotanie... Widać, jak wiele
    zależy od poziomu hałasu w otoczeniu (samochody, rozmowy, muzyka,
    telefony). Szumu wiatraków zupełnie były nie do usłyszenia.

  • 35. Data: 2009-07-06 09:32:28
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

> [...]
    > zależy od poziomu hałasu w otoczeniu (samochody, rozmowy, muzyka,
    > telefony). Szumu wiatraków zupełnie były nie do usłyszenia.

    Już kiedyś pisałem o wyciszaniu swojego komputera. Wyciszałem i wyciszałem
    (wieczorami bo w ciągu dnia nie było go słychać) aż pewnego dnia nastała
    cisza :-) i nagle usłyszałem buczenie... konsternacja co to, co to? a to
    włączyła się lodówka w kuchni, jej niesty nie udało mi się wyciszyć :)))

    Pzdr

  • 36. Data: 2009-07-06 11:11:07
    Od: "g...@p...onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    Eryk wrote:
> [...]
    > cisza :-) i nagle usłyszałem buczenie... konsternacja co to, co to? a to
    > włączyła się lodówka w kuchni, jej niesty nie udało mi się wyciszyć :)))

    w miedzyczasie czlowiek siedzi i mysli, czy dzis nie jest glosniej niz
    wczoraj? Czy mi sie zdaje?

    Teraz sie uspokoilem i dalem na wzgledny luz. Ale wibrujacej baracudy
    nie znioslem i sie jej pozbylem w cywilizowany sposob.

    grafi

  • 37. Data: 2009-07-06 11:17:26
    Od: ".Peeter" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik <g...@...onet.pl> napisał:
    > w miedzyczasie czlowiek siedzi i mysli, czy dzis nie jest glosniej niz
    > wczoraj? Czy mi sie zdaje?

    Dokładnie tak mam. :-)

    I jeszcze nasłuchuję podejrzliwie, jak któryś z sąsiadów się za odkurzanie
    zabiera. :-) O lodówce już nie wspominając. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 38. Data: 2009-07-06 13:55:25
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BartekK" napisał:
    > A ja mam taki kaloryfer olejowy, 1500W, i nie ma wogóle wentylatora!
    > A wielkością prawie jak PC...

    i jaki z tego morał?:O)

  • 39. Data: 2009-07-06 14:16:56
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 23:26:37 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > no pacz, a ja mam taki wzmacniacz 2x200W i nie ma ani jednego wiatraka a
    > jest przynajmniej 2x mniejszy od typowego PCodkurzacza!:O)

    Jesli sluchasz go na pelnej mocy, a tak byc musi skoro sugerujesz, ze
    pobiera te 400W, to juz dawno jestes tak gluchy, ze nawet stado wscieklych
    wentylatorow z PC nie musnie ciszy jaka masz w glowie :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 40. Data: 2009-07-06 14:22:10
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Norbert" napisał:
    > Jesli sluchasz go na pelnej mocy, a tak byc musi skoro sugerujesz, ze
    > pobiera te 400W, to juz dawno jestes tak gluchy, ze nawet stado
    > wscieklych wentylatorow z PC nie musnie ciszy jaka masz w glowie :-)

    to żart, czy naprawdę masz wielkie problemy z logicznym myśleniem?
    wiec skoro wzmacniacz o wymiarach znacznie mniejszych niż PCodkurzacz
    potrafi bez problemu odprowadzić 400W mocy bez nawet jednego wentylatora i
    bez rozgrzewania radiatorów do czerwoności a taki chiński PCcik ma problemy
    z odprowadzeniem 100-200W mocy to coś tu chyba jest nie tak?:O)