  • 21. Data: 2009-07-05 11:54:05
    Temat: Re: odkurzacze
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h2pnso$s6b$1@node1.news.atman.pl...

    > A mozesz podac model i producenta? Bo sam poszukuje...
    >
    > Ale ja piszę o normalnym odkurzaczu - Philips HR8566. W 2005 r. był
    > kupiony.
    > Znajdź sobie obrazek w internecie.

    Dzieki.. ja tez o normalnym :) NAPRAWDE szukam takiego, co sasiadom
    przeszkadzac nie bedzie

    > Komputer też cicho chodzi, nic nie słychać.

    To milusio :D

    Pozdrawiam
    Michal

  • 22. Data: 2009-07-05 15:09:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 5 Jul 2009 08:37:26 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...

    >W dzień nie przeszkadza, tylko wieczorem/nocy. :(

    ja bym to nazwal niegrozna forma nerwicy. samo zycie jest glosne. w
    bezglosnym srodowisku slyszysz bicie wlasnego serca, czasami szum
    plynacej krwi albo pisk w uszach. co wtedy z tym zrobisz. sa rzeczy,
    ktorych sie nie przeskoczy. <rs>

  • 23. Data: 2009-07-05 18:19:00
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 04.07.2009 19:24, Papa Smerf pisze:
    > ale z czego poskładasz?
    > jak wszędzie na pułkach tylko odkurzacze:O(

    Tak? A najtańsze modele Athlonów X2 z nominalnym TDP 65 W
    i wydzielające chyba po 40-45 W mocy w szczycie? Pomijam
    już dostępne przecież wersje o obniżonym poborze mocy...

    Są też karty graficzne z pasywnym chłodzeniem. Owszem, wolne,
    ale jak ktoś chce pracować w ciszy -- jak znalazł.

    A jak chcesz mieć wszystko najszybsze i do gier -- to kup
    stopery.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 24. Data: 2009-07-05 18:25:33
    Od: reles <k...@n...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > A jak chcesz mieć wszystko najszybsze i do gier -- to kup
    > stopery.

    Nawet do najmocniejsze podzespoły można chłodzić dużymi, niskoobrotowymi
    wiatrakami. Także z tymi stoperami to duża przesada.

  • 25. Data: 2009-07-05 18:27:12
    Od: reles <k...@n...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > A jak chcesz mieć wszystko najszybsze i do gier -- to kup
    > stopery.

    Nawet najmocniejsze podzespoły można chłodzić dużymi, niskoobrotowymi
    wiatrakami. Także z tymi stoperami to duża przesada.

  • 26. Data: 2009-07-05 18:28:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Nawet do najmocniejsze podzespoły można chłodzić dużymi, niskoobrotowymi
    > wiatrakami. Także z tymi stoperami to duża przesada.

    oczywiscie ze tak, ale mimo wszystko jesli ktos wymaga mocnej maszyny to
    musi sie liczyc z tym ze ona generuje sporo ciepla i jakos je musi oddac,
    czasami pasywnie czasami aktywnie a to juz generuje szum.
    zwykly desktop jest bardzo cichy, mocna maszyna do grania juz niekoniecznie.

    to tak jak by ktos wymagal ciszy w serwerowni :)
    tak sie nie da :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 27. Data: 2009-07-05 18:35:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.07.2009 20:27, reles pisze:

    > Nawet najmocniejsze podzespoły można chłodzić dużymi, niskoobrotowymi
    > wiatrakami. Także z tymi stoperami to duża przesada.

    Ale w pewnym momencie wyjdzie Ci, że do *cichego* odprowadze-
    nia tych 400 W mocy musiałbyś mieć wentylator o średnicy
    0.5 m i odpowiednio dużo radiatorów w środku. Albo chłodzenie
    wodne (i równie duży wymiennik z niewiele mniejszym wentyla-
    torem).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 28. Data: 2009-07-05 21:26:37
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:
    > Ale w pewnym momencie wyjdzie Ci, że do *cichego* odprowadze-
    > nia tych 400 W mocy musiałbyś mieć wentylator o średnicy
    > 0.5 m i odpowiednio dużo radiatorów w środku.

    no pacz, a ja mam taki wzmacniacz 2x200W i nie ma ani jednego wiatraka a
    jest przynajmniej 2x mniejszy od typowego PCodkurzacza!:O)

  • 29. Data: 2009-07-05 21:54:47
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > bezglosnym srodowisku slyszysz bicie wlasnego serca, czasami szum
    > plynacej krwi albo pisk w uszach. co wtedy z tym zrobisz. sa rzeczy,

    Ten pisk i szum to lepiej jednak zbadać, zaczynając od ciśnienia krwi.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 30. Data: 2009-07-05 22:01:20
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 5 Jul 2009 17:54:47 -0400, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    >Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

    >Ten pisk i szum to lepiej jednak zbadać, zaczynając od ciśnienia krwi.

    spoko. wejdz do komory dzwiekoszczelnej, to spokojnie uslyszysz. <rs>