  • 1. Data: 2014-06-21 19:21:00
    Temat: od czego robią mi się bady
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)

    na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

  • 2. Data: 2014-06-21 19:29:59
    Temat: Re: od czego robią mi się bady
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)
    >
    > na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

    zmien zasilacz :p

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-06-21 19:47:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-21 19:21, Użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)
    >
    > na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

    Kara za trollowanie w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-06-21 20:02:06
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)

    >na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

    Znacznie ciekawsze, dlaczego lawinowo pojawiają ci się bady w mózgu. No ale
    to już temat na grupę pl.rec.psychopaci :P

  • 5. Data: 2014-06-21 20:16:35
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 21 Jun 2014 19:21:00 +0200
    doszła do mnie wiadomość <lo4ets$n3e$1@node1.news.atman.pl>
    od feldmarszałek tusk <N...@g...pl> :
    >kolejne ciekawe zagadnienie (dla ambitnych z po/eu)
    >
    >na dysku pojawiają mi się bady, a to czemu?

    Czyli już mamy feldmarszałka, ciekawe co dalej.
    Ja o tym padającym dysku słyszę kilka miesięcy, co zrobiłeś w celu
    diagnozy problemu? Wymieniłeś zasilacz, kable sygnałowe, testowałeś go
    na innym komputerze? Ok, to zaczniemy od sprawdzenia parametrów SMART,
    podeślij je.
    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

  • 6. Data: 2014-06-21 20:45:01
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-06-21 20:16, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Ja o tym padającym dysku słyszę kilka miesięcy,
    o padających nagrywarkach DVD chyba jeszcze dłużej ;)

  • 7. Data: 2014-06-22 11:46:22
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zdejmuj plecak w trakcie, zostaw tylko kapelusz i buty.

    -----

  • 8. Data: 2014-06-22 12:21:06
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > o padających nagrywarkach DVD chyba jeszcze dłużej ;)

    Bo tu nie chodzi o zdiagnozowanie problemu, lecz żeby mieć powód
    do narzekania.
    Jeśli człowiek zdiagnozuje problem, to wie jak ON SAM powinien ten
    problem usunąć, a często też jak ON SAM ten problem spowodował.
    Tymczasem bez diagnozy pozostaje fantastyczna możliwość dowolnego
    i ciągłego narzekania na ONYCH co to "utrudniają, psują, zabierają,
    narzucają itp"
    To jest cecha ogromnie wielu ludzi nie przygotowanych do brania
    odpowiedzialności za własne życie. Jak twórca pytania.
    Ale to juz schodzi na politykę, psychologię czy psychiatrię...:)
    a tu mamy pecet, elektronika itp.

    ZZ

  • 9. Data: 2014-06-22 15:13:53
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    proszę, nie wiem czy to pomoże, ale wklejam,
    http://zsyp.eu/smieci/smart.PNG

    jak wkładam do dvd płytkę, to podczas wykrywania restartuje mi sie dysk
    twardy, jak nagrywam płytkę to płytka się psuje (głowica wpada w jakieś
    drgania) a na dysku może pojawić się badzik... myślałem,że to tylko
    podczas nagrywania, więc przestałem nagrywać, a tu co jakiś czas wywala
    mi kolejnego... zasilacz to tracer be cool 420W... myślałem, żeby
    wymienić na tracera highlandera 500W bo mam go w innym kompie (też psuje
    płytki), ale nie restartuje mi dysku, co prawda jest to PATA, a ten z
    badami do SATA... ogólnie nie mam kasy na wymianę wszystkiego...

    co do programowego psucia sprzętu to ja mam bogate doświadczenia...
    na przykład, kupiłem jakiś czas temu nagrywarkę PATA, podpiąłem ją
    jednym kablem ATA133 razem z dyskiem twardym, nagerywam, zepsuła płytkę,
    ale... popsuł się przy okazji dysk twardy, ale nie tak, że się popsuł i
    ch... pojawły się na nim znikające badsektory, po jednym skankowaniu
    miał ich 10 po kolejnym 3 po następnycm 17 zawsze w innych miejscach...

    albo taki przypadek... kupiłem nową nagrywarkę dvd z gwarancją,
    podłączyłem ją do laptopa kolegi informatyka w byłej pracy przez adapter
    na usb... nagrywam płytkę - drgania głowicy, popsuta... wysłałem na
    reklamację, naprawili odesłali, podłączam ponownie, popsuła płytę...
    płytki? nie sądzę, nagrywam na verbatimach...

    no ale jaki zasilacz kupić? myślę o tracer highlander, musi mieć pasive
    pfc, bo taki planuję mieć UPS...

  • 10. Data: 2014-06-22 15:28:07
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    op umknęło mi, wydaje mi się że to jest jakiś problem interfejsu,
    na tym kompie pata, w menadżerze urządzeń przy sterowniki PATA miałem
    wykrzyknik z informacją, że prędkość UDMA została zmniejszona z powodu
    dużej ilości błędów... tego nie mam na SATA, ale wydaje mi się, że to
    jest jakiś problem z interefjesem... oczywiśvcie strzelam, bo co można
    zropbnić...