  • 1. Data: 2012-12-01 16:17:54
    Temat: Identyfikacja elementu.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Naprawiam gniazda w Acerze, w którym są nie tak często spotykane gniazda
    USB.
    Szukałem w TME, ale nie znalazłem.
    Może ktoś z kolegów zna namiary na sklep...
    Zdjęcia kiepskiej jakości, bo z kiepskiej komórki:
    http://kosz.moj.pl/a.jpg
    http://kosz.moj.pl/b.jpg
    http://kosz.moj.pl/c.jpg

    Gniazdo jest montowane w 1/2 jego wysokości (po środku PCB).
    Z tyłu 4 piny. Obudowa ma 4 piny - 2 z tyłu (przewlekane) i 2 z przodu,
    lutowane do płytki od góry.
    Gniazdo jest produkcji Foxconn z oznaczeniem '1B2ND'.

    Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-12-01 16:28:50
    Temat: Re: Identyfikacja elementu.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Gniazdo jest produkcji Foxconn z oznaczeniem '1B2ND'.
    >
    > Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam.
    Tutaj masz przedstawiciela tej firmy.
    Możesz zadzwonić.
    Nazwisko wskazuje na to, że prawdopodobnie możesz porozmawiać po polsku.

    A-Switch GmbH
    Postha terring 18, Parsdorf 85599, Germany
    +49 (0) 89 90 49 00 48
    +49 (0) 89 944 9 291313
    Joachim Drobny
    http://www.a-switch.de

  • 3. Data: 2012-12-01 16:44:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 16:28:50 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

> [...]
    >

    > A-Switch GmbH
    > Postha terring 18, Parsdorf 85599, Germany

    Dzięki Sylwek.
    Ja potrzebuję raptem 3 sztuki...
    Liczę też na cenę, jaka jest dla tego typu elementów, czyli jakies 10zł za
    sztukę.

  • 4. Data: 2012-12-01 17:14:55
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-12-01 16:17, Jacek pisze:
> [...]
    > lutowane do płytki od góry.
    > Gniazdo jest produkcji Foxconn z oznaczeniem '1B2ND'.

    Najprosciej to cos popsutego na alledrogo bardzo podobne sa w czytnikach
    kart SD po 1-2zl + przesylka a i te z TME mozna zaadoptowac .

  • 5. Data: 2012-12-02 07:45:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Oto wyraźne zdjęcie:
    http://www.ebay.com/itm/Acer-Aspire-5349-DA0ZRLTB6C0
    -Dual-USB-Port-Board-Ribbon-Cable-Genuine-OEM-Laptop
    -/290800681099

  • 6. Data: 2012-12-03 15:53:18
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Nieaktualne.

    P.S. Na elektrodzie wydaje się być więcej ludzi z branży. Czy się mylę?

  • 7. Data: 2012-12-03 16:26:02
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Nieaktualne.
    >
    > P.S. Na elektrodzie wydaje się być więcej ludzi z branży. Czy się mylę?
    W Poznaniu są 2 ogrody zoologiczne: Nowe i Stare.
    Nowe jest większe i dojeżdża do niego kolorowa kolejka wąskotorowa nazwana Maltanką.
    Ja częściej bywam w Starym :-)
    Nie zawsze ilość jest naistotniejsza.
    Tutaj jest wielu ludzi z doświadczeniem, których nie znajdziesz zapewne na
    Elektrodzie.
    Wielu jest też od początku istnienia tej grupy, czyli 1996.
    Jeżeli teraz odejmiesz 2012-1996 - musi wyjść 16 lat doświadczenia.

    Ja lubię pl.misc.elektronika. Korzystam też sporadycznie z elektrody, ale raczej w
    zakresie już
    istniejących urządzeń. np. schematy urządzeń masowych, problemy ze sterownikami
    produkowanymi seryjnie itp.
    Tutaj grupa jest jak gdyby bardziej problemowa, dotycząca tworzenia.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 8. Data: 2012-12-03 17:30:43
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 3 Dec 2012 16:26:02 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

    > W Poznaniu są 2 ogrody zoologiczne: Nowe i Stare.
    > Nowe jest większe i dojeżdża do niego kolorowa kolejka wąskotorowa nazwana
> [...]
    I jak to się ma do rachunku prawdopodobieństwa?

> [...]
    > Wielu jest też od początku istnienia tej grupy, czyli 1996.
    > Jeżeli teraz odejmiesz 2012-1996 - musi wyjść 16 lat doświadczenia.
    Jak się ma doświadzenie sprzed 16tu lat do sprzętu/oprogramowania sprzed 2
    miesięcy?

> [...]
    produkowanymi seryjnie itp.
    > Tutaj grupa jest jak gdyby bardziej problemowa, dotycząca tworzenia.

    Napisałem tak, bo jednak po kilku dniach poszukiwania 'tutaj', na
    elektrodze w moment znalazłem....

  • 9. Data: 2012-12-03 17:36:49
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2012-12-03 17:30, Jacek pisze:

> [...]
    Elektrodzie.
    > Jak się ma doświadzenie sprzed 16tu lat do sprzętu/oprogramowania sprzed 2

    Uważasz, że na temat oprogramowania czy sprzętu sprzed 2 miesięcy więcej
    się dowiesz od kogoś kto ma 2-miesięczne doświadczenie w branży niż od
    kogoś kto ma doświadczenie 16-letnie?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2012-12-03 17:50:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > W Poznaniu są 2 ogrody zoologiczne: Nowe i Stare.

    Urocze porównanie.

    Jarek (no i co się tak na mnie gapicie!)

    --
    Jak nudno peruwiańskiej lamie w ugłaskanej panoramie
    Zoologów centrum miasta, ech