eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleo synchronizacji gaźników
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 112

  • 71. Data: 2009-07-03 15:24:32
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    olob kowalski pisze:

    > hahahahahaha tym otatnim zdaniem mnie rozbawiłeś hahahahaha dobre

    chcialem to mam za swoje za nadinterpretacje belkotu.

    Ide zapic ta tragedie, przepije kilka wakuometrow to bede uwazal
    nastepnym razem.


    KJ


  • 72. Data: 2009-07-03 15:25:08
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>


    Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h2l7mk$9dc$1@inews.gazeta.pl...
    > Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
    >
    >> Sqeeb pisze:
    >>
    >> > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt.
    >> > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo chodzi
    >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.
    >>
    >> Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
    >> niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
    >> cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.
    >>
    > z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć
    > to
    > nie to samo
    > poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony
    > a
    > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    > normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    > oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika
    > mniej
    > ruchy wolniejsza wymiana oleju
    > cholernie logiczne

    akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)


    --
    Easy
    Zielona Dziura
    Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
    NT650V i NTNT650V ;)


  • 73. Data: 2009-07-03 15:36:56
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Easy <e...@m...nospam.org> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    > news:h2l7mk$9dc$1@inews.gazeta.pl...
    > > Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
    > >
    > >> Sqeeb pisze:
    > >>
    > >> > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt.
    > >> > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo
    chodzi
    > >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.
    > >>
    > >> Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
    > >> niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
    > >> cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.
    > >>
    > > z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a
    słyszeć
    > > to
    > > nie to samo
    > > poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej
    wysilony
    > > a
    > > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    > > normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    > > oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika
    > > mniej
    > > ruchy wolniejsza wymiana oleju
    > > cholernie logiczne
    >
    > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
    >
    to że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się
    ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 74. Data: 2009-07-03 15:40:40
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Easy pisze:

    > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)

    Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas?

    kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike
    uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym
    abnegatem a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie
    z wlasnej pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :)
    Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji,
    nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie
    słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat


  • 75. Data: 2009-07-03 16:09:03
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>


    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:h2l8pk$d54$1@inews.gazeta.pl...
    > Easy pisze:
    >
    >> akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
    >
    > Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas?
    >
    > kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike
    > uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym abnegatem
    > a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie z wlasnej
    > pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :)
    > Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji,
    > nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie
    > słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :)

    przepraszam, zagalopowałam sie ;)


    --
    Easy
    Zielona Dziura
    Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
    NT650V i NTNT650V ;)


  • 76. Data: 2009-07-03 16:26:09
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:


    >ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził
    >tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
    >chyba panewka w mózgu ci się zagrzała

    Stary, ja Cie prosze, dobrze piszesz o sprawie ale nie daj sie wciagac
    w te tonacje. Koledzy nazbyt przywykli do hodowania trolli i juz nie
    odrozniaja kiedy ktos pisze na temat i wie o czym pisze;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.jacot.ath.cx/


  • 77. Data: 2009-07-03 19:10:18
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    olob kowalski <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    właśnie sprawdziłem jak kręci mój staruszek po regulacjach i muszę
    powiedzieć nie ten motocykl co wcześniej przy 1000obrotach na jedynce dodaję
    gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego
    zaspania idealnie reaguje na ruch manetką
    przy kolejnych biegach rwie że można z motocykla zlecieć, do samej góry brak
    jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcji
    po powrocie po zgaszeniu sprawdziłem zapach z rury i tak jak wcześniej czuć
    było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic
    co świadczy że całe paliwo zasysane do cylindra ulega spaleniu co też
    powoduje że cylindry nie są zalewane niespalonym paliwem

    tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika
    spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne
    jest najlepsze
    pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 78. Data: 2009-07-03 19:26:01
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200
    Arni wrote:

    > > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    > > ta sama maszyna miała 900rpm.
    >
    > zawsze tak robią zeby sprzet nie gasł przy byle ruszaniu

    Po co? Przecież ten co zdaje powinien ogarniać każdego sprzęta.
    Przy niższych obrotach jest łatwiej? Hym... Ja bym się upierał,
    że na wyższych. Jak mam duże obroty na luzie, to nawet z
    samego sprzęgła ruszę, a jak jest tylko kilkaset rpm to raczej
    zgaśnie. No chyba, żeby odpowiednio długo go trzymać na półsprzęgle
    ale tak to można i z 6-stki ruszyć, o ile sprzęgło wytrzyma.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb


  • 79. Data: 2009-07-03 19:26:52
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 3 Jul 2009 16:48:33 +0200
    de Fresz wrote:

    > >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
    > >
    > >> jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał it
    > > ede, przy
    > >> obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników
    > > z
    > >> 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
    > >
    > > Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych?
    > > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
    > > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
    > > ta sama maszyna miała 900rpm.
    >
    > Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona
    > AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na
    > 1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może
    > o czymś nie wiem ;-)

    Nie jestem żadnym znawcą więc pytam.
    Te 1500-1800 to żeby było łatwiej, tak?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb


  • 80. Data: 2009-07-03 19:47:20
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 3 Jul 2009 15:36:56 +0000 (UTC)
    olob kowalski wrote:

    > > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
    > >
    > to że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się
    > ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało

    Panie, rozmontować to każdy gupi umie, ale poskładać to już jest sztuka ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: