-
71. Data: 2009-07-03 15:24:32
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
olob kowalski pisze:
> hahahahahaha tym otatnim zdaniem mnie rozbawiłeś hahahahaha dobre
chcialem to mam za swoje za nadinterpretacje belkotu.
Ide zapic ta tragedie, przepije kilka wakuometrow to bede uwazal
nastepnym razem.
KJ
-
72. Data: 2009-07-03 15:25:08
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>
Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h2l7mk$9dc$1@inews.gazeta.pl...
> Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
>
>> Sqeeb pisze:
>>
>> > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt.
>> > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo chodzi
>> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.
>>
>> Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
>> niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
>> cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.
>>
> z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć
> to
> nie to samo
> poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony
> a
> więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
> normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
> oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika
> mniej
> ruchy wolniejsza wymiana oleju
> cholernie logiczne
akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)
-
73. Data: 2009-07-03 15:36:56
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
Easy <e...@m...nospam.org> napisał(a):
>
> Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> news:h2l7mk$9dc$1@inews.gazeta.pl...
> > Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
> >
> >> Sqeeb pisze:
> >>
> >> > Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt.
> >> > 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo
chodzi
> >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.
> >>
> >> Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt
> >> niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim
> >> cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo.
> >>
> > z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a
słyszeć
> > to
> > nie to samo
> > poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej
wysilony
> > a
> > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
> > normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
> > oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika
> > mniej
> > ruchy wolniejsza wymiana oleju
> > cholernie logiczne
>
> akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
>
to że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się
ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
74. Data: 2009-07-03 15:40:40
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Arni <a...@N...spam>
Easy pisze:
> akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas?
kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike
uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym
abnegatem a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie
z wlasnej pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :)
Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji,
nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie
słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
75. Data: 2009-07-03 16:09:03
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>
Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
news:h2l8pk$d54$1@inews.gazeta.pl...
> Easy pisze:
>
>> akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
>
> Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas?
>
> kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike
> uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym abnegatem
> a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie z wlasnej
> pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :)
> Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji,
> nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie
> słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :)
przepraszam, zagalopowałam sie ;)
--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)
-
76. Data: 2009-07-03 16:26:09
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Jacot <j...@m...pl>
"olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote:
>ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził
>tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
>chyba panewka w mózgu ci się zagrzała
Stary, ja Cie prosze, dobrze piszesz o sprawie ale nie daj sie wciagac
w te tonacje. Koledzy nazbyt przywykli do hodowania trolli i juz nie
odrozniaja kiedy ktos pisze na temat i wie o czym pisze;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
-
77. Data: 2009-07-03 19:10:18
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>
olob kowalski <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):
właśnie sprawdziłem jak kręci mój staruszek po regulacjach i muszę
powiedzieć nie ten motocykl co wcześniej przy 1000obrotach na jedynce dodaję
gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego
zaspania idealnie reaguje na ruch manetką
przy kolejnych biegach rwie że można z motocykla zlecieć, do samej góry brak
jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcji
po powrocie po zgaszeniu sprawdziłem zapach z rury i tak jak wcześniej czuć
było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic
co świadczy że całe paliwo zasysane do cylindra ulega spaleniu co też
powoduje że cylindry nie są zalewane niespalonym paliwem
tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika
spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne
jest najlepsze
pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
78. Data: 2009-07-03 19:26:01
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Sqeeb <s...@i...community>
On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200
Arni wrote:
> > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
> > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
> > ta sama maszyna miała 900rpm.
>
> zawsze tak robią zeby sprzet nie gasł przy byle ruszaniu
Po co? Przecież ten co zdaje powinien ogarniać każdego sprzęta.
Przy niższych obrotach jest łatwiej? Hym... Ja bym się upierał,
że na wyższych. Jak mam duże obroty na luzie, to nawet z
samego sprzęgła ruszę, a jak jest tylko kilkaset rpm to raczej
zgaśnie. No chyba, żeby odpowiednio długo go trzymać na półsprzęgle
ale tak to można i z 6-stki ruszyć, o ile sprzęgło wytrzyma.
--
Pozdrawiam,
Sqeeb
-
79. Data: 2009-07-03 19:26:52
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Sqeeb <s...@i...community>
On Fri, 3 Jul 2009 16:48:33 +0200
de Fresz wrote:
> >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem
> >
> >> jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał it
> > ede, przy
> >> obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników
> > z
> >> 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500),
> >
> > Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych?
> > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała
> > obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie
> > ta sama maszyna miała 900rpm.
>
> Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona
> AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na
> 1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może
> o czymś nie wiem ;-)
Nie jestem żadnym znawcą więc pytam.
Te 1500-1800 to żeby było łatwiej, tak?
--
Pozdrawiam,
Sqeeb
-
80. Data: 2009-07-03 19:47:20
Temat: Re: o synchronizacji gaźników
Od: Sqeeb <s...@i...community>
On Fri, 3 Jul 2009 15:36:56 +0000 (UTC)
olob kowalski wrote:
> > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;)
> >
> to że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się
> ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało
Panie, rozmontować to każdy gupi umie, ale poskładać to już jest sztuka ;-)
--
Pozdrawiam,
Sqeeb