  • 11. Data: 2016-12-14 12:45:06
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 14.12.2016 o 01:23, sundayman pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k
    >
    > albo
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NxKZbRnhH6g
    >

    > Dla jasności - ja jestem głęboko przekonany, że temat "free energy" jest
    > poważny. Na pewno są sposoby żeby otrzymać energię, nie tyle "free" co z
    > jakichś nieznanych obecnie źródeł - nie wiem, 0-point energy, jakieś
    > zjawiska kwantowe - no chuj wie.

    Jest to jak najbardziej "free energy" bo odpowiednia ilość cymbałów to
    ogląda (około 300tys wyświetleń) i free-kasiorka leci ;-)
    I ja byłem kolejnym cymbałem, który podbił wskaźniki oglądalności :-)
    A youtube już nie interesuje czy w to wierzę czy nie.

    Grzegorz

  • 12. Data: 2016-12-14 12:48:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

    > hmmm, chyba się nie zaliczam do ludzkości, bo nie znam ogniw 4,5V 9V i
    > 12V ;-)

    Brakujące ogniwo w drodze ewolucji ku człowieczeństwu? Też tak mam.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2016-12-14 13:24:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >hmmm, chyba się nie zaliczam do ludzkości, bo nie znam ogniw 4,5V 9V
    >i 12V ;-)

    Za to sa 3V i 3.6V.

    J.

  • 14. Data: 2016-12-14 13:52:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Za to sa 3V i 3.6V.

    Oraz 2.1V.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2016-12-14 13:56:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Oraz 2.1V.

    No i zapomnialbym o najwazniejszym
    1,0186 V

    J.

  • 16. Data: 2016-12-14 13:58:53
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 14.12.2016 o 13:24, J.F. pisze:

    > Za to sa 3V i 3.6V.

    Takowe też znam więc chyba już mogę się zaliczyć do hominidów ;-)
    Mam tego sporo ze starych komórek i laptopów za "free" i jest jeszcze w
    nich trochę "energy" czyli mam całą szufladę "free-energy" :-)

    Grzegorz

  • 17. Data: 2016-12-14 14:04:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No i zapomnialbym o najwazniejszym
    > 1,0186 V

    No i 0,76 V (kiedyś też potrafili naciągać wyniki).

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2016-12-14 14:06:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Takowe też znam więc chyba już mogę się zaliczyć do hominidów ;-)
    > Mam tego sporo ze starych komórek

    W tym przypadku istotne są dwie komórki -- jedna od ojca, druga od matki.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2016-12-14 14:40:39
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    > W tym przypadku istotne są dwie komórki -- jedna od ojca, druga od matki.

    no mogłam napisać, że mam tego sporo z komórek moich starych ;-)

    Grzegorz

  • 20. Data: 2016-12-14 15:19:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-14 01:23, sundayman wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ErbXiXsyc9k
    >
    > albo
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NxKZbRnhH6g

    (ciap)

    > Ale ci kolesie pokazujący generator z magnesu i kawałka druta (aaa nooo
    > tak - drut jest podobno powleczony wolframem, a cylinderek platyną... )
    > to naprawdę jakaś zmora YT jest.
    (ciap)

    Proponuje napuszczać na nich takie firmy jak ta, która
    w szumie rur w warsztacie Buddyego doszukała się naruszenia praw
    autorskich!

    http://www.eevblog.com/forum/other-blog-specific/you
    tube-and-copy-right-material/

    Włodek