  • 71. Data: 2019-08-29 07:42:45
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: p...@g...com

    https://vimeo.com/356570379

    najpierw jakis hultaj z dolnej polki a potem ostateczna zniewaga czyli smart :-)

  • 72. Data: 2019-08-29 07:46:25
    Od: p...@g...com

    --Nie da sie, bo suweren tak nie chce :-)

    no nie zawiodlem sie :-)

    --IMO w Niemczech "od zawsze" byla wieksza kultura, wolniejsi wiedzieli
    ze szybsi moga jechac z tylu, szybsi wiedzieli ze wolniejsi tez
    wyprzedzaja.

    niekoniecznie, Polacy w DE jezdza prawidlowo, to po wjechaniu do PL palemka im odbija
    :-)

  • 73. Data: 2019-08-29 07:48:07
    Od: p...@g...com

    https://vimeo.com/356571165

    koniec ograniczenia, jadac 140 moge lyknac pare tirow no i jeszcze styka mocy na
    micre :-)

  • 74. Data: 2019-08-29 07:54:45
    Od: p...@g...com

    https://vimeo.com/356571739

    i prawy pas przy 140 km/h, wyprzedzaja mnie wszystkie osobowki plus dostawczak ale
    juz widze tiry ktore z kolei ja bede w stanie wyprzedzic :-)

    ps nagrania z wczoraj zeby nie bylo ze sobie jakies wyszukalem, tak to po prostu
    wyglada na co dzien

  • 75. Data: 2019-08-29 08:01:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 07:54, p...@g...com pisze:
> [...]
    juz widze tiry ktore z kolei ja bede w stanie wyprzedzic :-)

    > ps nagrania z wczoraj zeby nie bylo ze sobie jakies wyszukalem, tak to po prostu

    Dobrze widzę, że nie ma siatek na zwierzaki ani słupków SOS?

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2019-08-29 08:13:42
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat

    W dniu 28.08.2019 o 17:18, Cavallino pisze:

    > KAPELUSZ PLONK

    No i to przerosło jego możliwości intelektualne :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 77. Data: 2019-08-29 08:28:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 22:41 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No ale polskich dróg to będzie ze 3%? :P

    Jak zliczysz powiatowe i gminne to pewnie jeszcze mniej.
    Napisałem przecież, że piszę o autostradach, krajowych i eskach.

    TG

  • 78. Data: 2019-08-29 08:33:01
    Od: p...@g...com

    --Dobrze widzę, że nie ma siatek na zwierzaki ani słupków SOS?

    siatek nie ma bo ruch jest 24/7, słupki bywają

    https://vimeo.com/356575897

  • 79. Data: 2019-08-29 08:40:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 22:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Licznik Ci zawyza ?
    Zawyża, przy 160 googiel pokazuje 3km/h mniej.

    > Czy na Niemcy sa specjalne wersje silnikowe ?
    Paliwo mają lepsze :-)

    TG

  • 80. Data: 2019-08-29 09:01:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak zliczysz powiatowe i gminne to pewnie jeszcze mniej.
    > Napisałem przecież, że piszę o autostradach, krajowych i eskach.

    No dobrze - ale jakąś tam opinie o polski9ch drogach masz - prawda?
    Mimo, że przejechałeś raptem pojedyncze procenty. Podobnie ja mogę mieć
    o niemieckich autostradach.

    --
    Shrek