  • 51. Data: 2009-09-10 21:01:18
    Temat: Re: nudne pytanie o pierdziawki
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 18:48:15 +0200, Netx
    <g...@g...pl> wrote:

    >Na Allegro pod hasłem "listwa master" znalazłem listwy z gniazdkiem
    >"master". Można w te gniazdo "master" włączyć komputer a do jednego z
    >gniazd slave podłączyć głośniki. Po zaniku obciążenia (wyłączeniu
    >komputera) listwa powinna odłączyć zasilanie w pozostałych gniazdach
    >więc głośniki byłyby automatycznie wyłączane. Tak to powinno działać
    >teoretycznie - czy tak rzeczywiście działa to nie wiem, chociaż w
    >przyszłości pewnie wypróbuję.

    hmmm. to ma sens. moze dzialac.
    a moze kolumienki, ktore mozna sterowac sygnalem po USB, da sie
    wylaczac poprzez USB rowniez. <rs>

  • 52. Data: 2009-09-10 21:16:38
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 9 Sep 2009 01:11:19 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >Na litość bogów, czego oczekujesz od głośniczków tej klasy?

    ile razy mam pisac? jeszcze raz co napisalem w pierwszym poscie:

    "zeby sie dalo je postawic na polce i sluchac muzyki powaznej i radia
    bez wyraznego obrzydzenia?". - jasne? ta sprawa jest juz zapatwiona.

    nie moja wina, ze bezmyslnie traktowales muzyke klasyczna jako
    najmniej wymagajaca do reprodukcji. sam przeciez pisales:
    "Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
    wystarcza z naddatkiem."

    a w nastepnym poscie inteligentnie dodales:
    "Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków."

    przeczytaj jeszcze raz caly watek i mnie nie juz nie zalalmuj.

    >Nagłośnienia na
    >miarę filharmonii? Zdajesz sobie sprawę, że typowe głośniki komputerowe 2.0
    >mają z reguły pasmo przenoszenia zaczynające się od 140-200Hz? Toż moje
    >głośniki od starego zestawu Hi-Fi mają pasmo przenoszenia zaczynające się
    >od 60Hz, a muzykę klasyczną odtworzą lepiej niż _dowolny_ zestaw
    >komputerowych głośników z subwooferem!
    >Mi się wydaje, że problem jest zresztą nie w paśmie tylko w twoich
    >wymaganiach.

    nie. problem jest, w tym, ze nie potrafisz zrozumiec, ze w tym watku
    rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach. o kolumienkach, ktore ja chce
    kupic i drugi temat. juz ogolny: odtwarzanie muzyki klasycznej przez
    male kolumny komputerowe, ktore z moimi zachciankami i poprzednim
    tematem nie maja juz nic wspolnego.
    zanim nastepny raz napiszesz zastanow i postaraj sie odsepartowac te
    dwie rzeczy od siebie. <rs>

  • 53. Data: 2009-09-10 21:46:36
    Od: Olek <o...@u...eu>

    rs wrote:

    > no to znaczy, ze ci sie tylko wydaje, ze zropzumiales. popros kogos
    > zeby ci pomogl. nie mam zamiaru po raz trzeci czy czwarty pisac tego
    > samego. <rs>

    albo Tobie się wydaje że za 300 zł kupisz super głośniki do muzyki
    poważnej... haha szkoda słów.

  • 54. Data: 2009-09-10 22:09:36
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 23:46:36 +0200, Olek <o...@u...eu>
    wrote:

    >albo Tobie się wydaje że za 300 zł kupisz super głośniki do muzyki
    >poważnej... haha szkoda słów.

    jak dla mnie to mozesz sam ze soba rozmawiac o czymkolwiek. tylko po
    co publicznie, tym bardziej, ze sam piszesz, ze szkoda slow. w sumie
    to nie moja sprawa. <rs>

  • 55. Data: 2009-09-10 22:51:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Sep 2009, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Zwyczajnie nie słyszałem klasycznej muzyki która miałaby styl umcz-umcz.

    Ale umcz-umcz to raczej kilkadziesiąt Hz, a nie "bardzo niskie tony" :|

    No chyba że masz na myśli uuuuuummmmmmmmmczzzzzz (rozłożone na dwa
    pełne takty 4/4 w tempie largo :)), to tak, w sam raz na wszelkie
    większe piszczałki organów ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2009-09-10 23:09:24
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Netx nabazgrału:

    > Dodam jeszcze że na sieci znalazłem opinie że komponenty w środku T40
    > zostały zubożone (ilościowo i jakościowo) w serii II głośników T40.

    Więc tutaj chyba nie ma problemu, skoro spokojnie można dostać także
    wersję oryginalną, na dodatek tańszą.

    --
    tbr

  • 57. Data: 2009-09-10 23:11:46
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly rs nabazgrału:

    > problem jest, w tym, ze nie potrafisz zrozumiec, ze w tym watku
    > rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach.

    Tak po prawdzie, to zdajesz się być jedyną osobą w tym wątku, która
    zrozumiała o ci chodzi.

    --
    tbr

  • 58. Data: 2009-09-10 23:22:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 17:16:38 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > bez wyraznego obrzydzenia?". - jasne? ta sprawa jest juz zapatwiona.
    >
    > nie moja wina, ze bezmyslnie traktowales muzyke klasyczna jako

    Że co proszę?! Najmniej wymagająca, bo bez subwoofera nie da się
    infradźwięków z organów poczuć? Czyś ty się z głupim przez ścianę macał?

    > sam przeciez pisales:
    > "Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
    > wystarcza z naddatkiem."

    Subwoofer swoim basem znakomicie zabija w brzmienie muzyki klasycznej;
    zwłaszcza na zestawach komputerowych 2.1. Pasmo przenoszenia nie ma tu nic
    do faktycznej jakości reprodukcji. Dlatego napisałem, że T40 z naddatkiem
    wystarczą (wziąwszy pod uwagę małe wymagania początkowe). Wybacz, ale
    jaśniej nie potrafię już tego napisać. I przy okazji zastanów się może,
    dlaczego w sprzęcie Hi-Fi subwoofery goszczą raczej rzadko?

    > a w nastepnym poscie inteligentnie dodales:
    > "Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków."

    A próbowałeś słuchać muzyki organowej na średniej klasy komputerowym
    zestawie z subwooferem? Nie? To spróbuj kiedyś.

    Zresztą słuchaj sobie jak chcesz, to w końcu nie moja sprawa. Może ci się
    żołądek od basu na supersupły wiązać przy J.S. Bachu jak lubisz, ja zostanę
    przy klasycznym stereo z jego pasmem przenoszenia od 60Hz.

    > przeczytaj jeszcze raz caly watek i mnie nie juz nie zalalmuj.

    Co i tobie polecam.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 59. Data: 2009-09-11 00:44:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 11 Sep 2009 01:22:54 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    >Że co proszę?! Najmniej wymagająca, bo bez subwoofera nie da się
    >infradźwięków z organów poczuć?

    przeczytaj te pytanie jeszcze raz, i zadaj je w jakiejs formie, zebym
    nie musial sie domyslac, o co tak naprawde pytasz.

    > Czyś ty się z głupim przez ścianę macał?

    moze byc, a ta sciana moze byc to polaczenie internetowe.

    >Subwoofer swoim basem znakomicie zabija w brzmienie muzyki klasycznej;

    szczegolnie zabija jak pasmo kolunm i ich dynamika sa takie jak
    kolumienek nabiurkowych. zabija jak sie nie umie ustawic. moze w tym
    lezy twoj problem.

    >zwłaszcza na zestawach komputerowych 2.1.

    i nadal twierdzisz, ze kolumienki o pasmie zaczynajacym sie od 50Hz
    przenosza 20Hz brzmienia organow. pewnie jak sie do nich sub podlaczy,
    to on te niskie dzwieki zabije. tak mam rozumiec to co chcesz mi tutaj
    przekazac?

    >Pasmo przenoszenia nie ma tu nic
    >do faktycznej jakości reprodukcji.

    a to tutaj sie udales. idziesz tu w zaparte, ze az zeby bola. to co
    ma znaczenie. kolor obudowy?
    pasmo to nie wszystko, niemniej jest niezwykle istotne podczas
    reprodukcji dzwieku.

    >Dlatego napisałem, że T40 z naddatkiem
    >wystarczą (wziąwszy pod uwagę małe wymagania początkowe).

    ooo!! tereaz juz widze wprowadzasz jakies "male wymagania poczatkowe"
    nic nie mowiles na ten temat wczesniej.
    poza tym ile razy ci mam pisac, ze ten temat zamknalem zdaniem:
    "ok. i pewnie creative tez sie stanie."

    >Wybacz, ale
    >jaśniej nie potrafię już tego napisać.

    najlepiej jakbys w ogole juz nie pisal, bo jestem pewien, ze nawet nie
    wiesz w ogole w jakim temacie teraz piszesz i co tak naprawde chcesz
    przekazac i przeciwko czemu argumentujesz.

    >I przy okazji zastanów się może,
    >dlaczego w sprzęcie Hi-Fi subwoofery goszczą raczej rzadko?

    myslisz sie. wcale nie sa rzadkie. zalezy to od specyfiki konstrukcji
    systemu glosnikow o czym nie sadze bys mial wielkie pojecie. zgadlem?
    moje acustic research P428PS mimo, ze naleza do klasy kolumn, w
    ktorych faktycznie suby rzadko sie widzi, akurat maja dwa aktywne i
    nie zamienilbym tych kolum na zadne inne, choc przewinelo sie przez
    moj dom juz pare przyzwoitych zestawow glosnikow i te wybralem po
    ponad poltora roku szukania i odsluchu roznych.

    >A próbowałeś słuchać muzyki organowej na średniej klasy komputerowym
    >zestawie z subwooferem? Nie? To spróbuj kiedyś.

    fajnie. zadajesz pytanie. sam sobie od razu na nie odpowiadasz.
    powiedz od razu, to ci nie bede przeszkadzal.

    >Zresztą słuchaj sobie jak chcesz, to w końcu nie moja sprawa. Może ci się
    >żołądek od basu na supersupły wiązać przy J.S. Bachu jak lubisz, ja zostanę
    >przy klasycznym stereo z jego pasmem przenoszenia od 60Hz.

    zrob sobie kiedys uprzejmosc i posluchaj toccat i fug organowych
    wspomnianego przez ciebie kompozytora, albo jego oratoriow na swoim,
    nie spelniajacym nawet wymogow hifi sprzecie, a potem idz na jakis
    koncert gdzie beda te utwory wykonywane. jesli nie masz sluchu o
    pasmie sluchawki telefonicznej, to powinienes zauwazyc ile nie
    slyszales w domu.

    >Co i tobie polecam.

    w przeciwienstwie do ciebie mam niezla pamiec. ty nawet nie czytasz
    tego co sam napisales. <rs>

  • 60. Data: 2009-09-11 09:13:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 20:44:03 -0400, rs napisał(a):
    /.../

    Szkoda czasu na dyskusję z tobą.