  • 1. Data: 2012-01-22 00:44:36
    Temat: nowy komputer
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Polecicie mi coś? Z bardziej obciążających spraw, będzie to 6 wirtualek,
    myślę, że na to 16GB RAM starczy, do tego dysk SSD 128GB (może nawet 256
    byle szybki), płyta posiadająca co najmniej 6 złącz SATA (najlepiej
    SATA3) oraz obsługę do 32 GB RAM i 4 sloty. Procesor, to nie mam pojęcia
    jaki. Do tego obudowa porządna (w chwili obecnej mam
    http://www.chieftec.pl/web/product_info.php?info=p45
    1_ca-01b-b-sl-400.html
    i skrócony http://tinyurl.com/7lwp4vs) I chciałbym coś właśnie BIG TOWER
    ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
    mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie.
    Karta graficzna którą obecnie mam to HD 3850 DDR4. Też by się przydało
    ją na coś innego wymienić. Wolę karty ATI, ze względu na sposób obsługi
    2 monitorów. Budżet to około 3000 brutto, maksymalnie 3500 brutto.
    W gierki od czasu do czasu lubię pograć.

  • 2. Data: 2012-01-23 04:15:59
    Temat: Re: nowy komputer
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 01:44:36 +0100, BQB napisał(a):

> [...]

    ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
    mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie."

    U lekarza byłeś?

  • 3. Data: 2012-01-23 22:47:52
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-01-23 05:15, Jacek pisze:

    > "I chciałbym coś właśnie BIG TOWER
    > ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
    > mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie."
    >
    > U lekarza byłeś?

    Ale przeszkadza Ci to, że chcę po mojej obudowie chodzić? A nawet jakbym
    chciał na niej jeździć, to nic Ci do tego. Wydaję moje zarobione
    pieniądze na to co chcę.

  • 4. Data: 2012-01-24 12:00:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BQB" 4f1de39b$...@n...home.net.pl

    > Ale przeszkadza Ci to, że chcę po mojej obudowie chodzić? A nawet jakbym chciał na
    niej jeździć, to nic Ci do tego. Wydaję moje
    > zarobione pieniądze na to co chcę.

    IMO kółka wykluczają stawanie. :) Na obudowę
    warto stawać, ale czy na obudowę zaopatrzona w kółka? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-01-24 12:22:49
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Na obudowę
    > warto stawać, ale czy na obudowę zaopatrzona w kółka? :)

    Jesli kolka lozyskowane a na gorze nalepic nieco papieru sciernego i wdziac
    kask to nie widze problemu.

    ::f::

  • 6. Data: 2012-01-24 13:53:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "::-::dysmorfofob::-::" jfm7qt$8jn$...@p...nask.net.pl

    > Jesli kolka lozyskowane a na gorze nalepic nieco papieru sciernego i wdziac kask to
    nie widze problemu.

    Nie chodzi o łożyskowanie i mocowanie, ale o to, że
    jazda na wrotkach bywa niebezpieczna dla jeźdźca.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-01-24 14:20:00
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 13:22:49 +0100, ::-::dysmorfofob::-:: napisał(a):

    > Jesli kolka lozyskowane a na gorze nalepic nieco papieru sciernego i wdziac
    > kask to nie widze problemu.
    >
    >::f::

    No wlasnie autor nie napisal, ze chce z komputera zrobic deskorolke.

  • 8. Data: 2012-01-24 14:32:18
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > No wlasnie autor nie napisal, ze chce z komputera zrobic deskorolke.

    Przeciez to oczywista oczywistosc. W tekscie nie liczy sie wylacznie tresc,
    ale takze intencje.
    IMHO deskorolka pasuje.

    ::f::

  • 9. Data: 2012-01-24 14:36:45
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > jazda na wrotkach bywa niebezpieczna dla jeźdźca.

    NTG. Od tego sa kaski, ochraniacze i ubezpieczenia NNW.

    ::f::

  • 10. Data: 2012-01-24 15:57:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "::-::dysmorfofob::-::" jfmfmm$ccm$...@p...nask.net.pl

    > NTG. Od tego sa kaski, ochraniacze i ubezpieczenia NNW.

    Niby tak. A od jeżdżenia są fotele na kółkach. :)
    IMO obudowa na kółkach, na którą ktoś będzie stawał
    jest pomysłem złym, ale nic mi do tego pomysłu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'