  • Date: Sun, 22 Jan 2012 01:44:36 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: nowy komputer

    Polecicie mi coś? Z bardziej obciążających spraw, będzie to 6 wirtualek,
    myślę, że na to 16GB RAM starczy, do tego dysk SSD 128GB (może nawet 256
    byle szybki), płyta posiadająca co najmniej 6 złącz SATA (najlepiej
    SATA3) oraz obsługę do 32 GB RAM i 4 sloty. Procesor, to nie mam pojęcia
    jaki. Do tego obudowa porządna (w chwili obecnej mam
    http://www.chieftec.pl/web/product_info.php?info=p45
    1_ca-01b-b-sl-400.html
    i skrócony http://tinyurl.com/7lwp4vs) I chciałbym coś właśnie BIG TOWER
    ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
    mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie.
    Karta graficzna którą obecnie mam to HD 3850 DDR4. Też by się przydało
    ją na coś innego wymienić. Wolę karty ATI, ze względu na sposób obsługi
    2 monitorów. Budżet to około 3000 brutto, maksymalnie 3500 brutto.
    W gierki od czasu do czasu lubię pograć.