  • 1. Data: 2010-01-15 16:03:19
    Temat: nowy cennik mbank mobile od 15.02.2010 r. podwyżka
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    nowy cennik mbank mobile od 15.02.2010 r.

    szczegóły na stronie
    podrożało do PLAY

  • 2. Data: 2010-01-15 17:03:35
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    > podrożało do PLAY

    Ta sama cena do co Play co w starym.

  • 3. Data: 2010-01-15 17:04:32
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    > podrożało do PLAY

    cena ta sama do Play co w starym

  • 4. Data: 2010-01-15 21:17:12
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "grzechu73" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > podrożało do PLAY

    cena ta sama do Play co w starym

    No ani troche. Bylo 27gr/min promocyjnie, a bedzie 45gr/min. Czy to to
    samo??

    pzdr.
    /JR

  • 5. Data: 2010-01-16 10:01:11
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    On 15 Sty, 22:17, "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>
    wrote:
> [...]
    o28g2000yqh.googlegroups.com...

    > cena ta sama do Play co w starym
    >
    > No ani troche. Bylo 27gr/min promocyjnie, a bedzie 45gr/min. Czy to to

    W aktualnie obowiązującym cenniku jest także 0.45 do Play. Stawka 0,27
    jest promocyjna i może taka zostanie po 12 lutym.

  • 6. Data: 2010-01-16 10:49:20
    Temat: Re: nowy cennik mbank mobile od 15.02.2010 r. podwy?ka
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kowtow pisze:
    > nowy cennik mbank mobile od 15.02.2010 r.
    >
    > szczegó?y na stronie
    > podro?a?o do PLAY

    Ceny się nie zmieniły żadne.
    Z forum mBanku:

    "
    wprowadzone zmiany w regulaminie świadczenia usług dotyczą :
    ,,§ 6 Odpowiedzialność - zostały doprecyzowane zapisy dotyczące
    odpowiedzialności spółki.
    oraz ,,§ 9 Zakres obsługi serwisowej - wprowadziliśmy szczegółowy zakres
    obsługi.
    W cenniku natomiast - wyszczególniliśmy opłatę za połączenia z pocztą
    głosową.
    Zmiany wprowadzone do regulaminu nie mają wpływu na korzystanie z usług
    mBank mobile są jedynie jedynie konsekwencją wymogów prawnych nałożonych
    na operatorów komórkowych.
    "

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 7. Data: 2010-01-16 18:30:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-15 17:03, kowtow pisze:

    > nowy cennik mbank mobile od 15.02.2010 r.
    > szczegóły na stronie
    > podrożało do PLAY

    Trochę z dupy to wszystko. Niewiadomo dla jakich taryf/promocji się
    zmienił ten regulamin :/ mam promo 19 gr i nie wiem czy mi się zmienił
    reg i co sięw nim zmieniło :/

    BTW podpytam się raz jeszcze tutaj. Jak zmusić k810 do działania z netem
    i mmsami w mbank? Pomoże ktoś?

  • 8. Data: 2010-01-16 18:32:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-16 11:49, kranu pisze:

    > Zmiany wprowadzone do regulaminu nie mają wpływu na korzystanie z usług
    > mBank mobile są jedynie jedynie konsekwencją wymogów prawnych nałożonych
    > na operatorów komórkowych.

    No w abo rozumiem takie dopiski - ale oni prowadzą tylko prepaida, po co
    im to zabezpieczanie?