    From: Michal Sz <m...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: nowy FR w promocji , czy warto ??
    Date: Thu, 15 Feb 2007 21:15:09 +0100

    Dostałem dziś maila z informacją iż kończy mi się promocja i musze
    zadecydować.
    Mam w tej chwili FR za 1290zł netto, jakoś dział w miarę OK.

    Mam takie możliwości :

    W związku z terminem wygaśnięcia zawartej umowy promocyjnej na FR proszę
    o informację co dalej. Mamy 3 możliwości:
    1) przedłużenie na czas nieokreślony
    2) przejście na promocję start FR
    3) rezygnacja z usługi

    Ta usługa start FR jest tańsza niż miałem do tej pory tylko że SLA jest
    gorsze lub nie ma jej wcale, nie sprawdzałem.
    Pozostać przy cenie 1290 też mi się nie podoba w stosunku do cen NEO,DSL
    itp.

    Mam w związku z tym pytanie czy ktoś korzysta z promocji start FR,
    czy jest to usługa gorsza niż FR wcześniejszy ?

    Proszę o poradę musze dać odpowiedz.

    Michał Sz.