  • 1. Data: 2011-03-07 06:04:46
    Temat: nokia ovi store
    Od: drummer <d...@o...pl>

    mam ciagle problemy ze zrywaniem polaczenia i dostepnoscia pobierania w
    tym sklepie. moze za duzo sciagam tych za darmo i serwer nokii mnie nie
    lubi. komorka to nokia c7, sygnal internetu jest caly czas na max -
    problem jest zatem gdzie indziej. czy jest jakas alternatywa dla tego
    sklepu skad mozna byloby pobrac najlepszy soft pod symbiana 3 - np.
    opere i inne uzytki albo pociagnac jakies ciekawe ksiazki lub
    przewodniki czy tez ovi store niepodzielnie rzadzi ?

  • 2. Data: 2011-03-07 10:18:58
    Temat: Re: nokia ovi store
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał

    www.forum.gsmcenter.pl

    http://www.ipmart-forum.pl/

  • 3. Data: 2011-03-07 17:23:17
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    You have to focus drummer. There is a post :
    > sklepu skad mozna byloby pobrac najlepszy soft pod symbiana 3 - np.
    > opere i inne uzytki albo pociagnac jakies ciekawe ksiazki lub
    [...]
    Opere to chyba najlepiej z... Opery, nie?
    < http://www.opera.com/mobile/download/ >

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 10 :
    _/ __/ __/ Naucz się grać na jakimś instrumencie.