  • 1. Data: 2009-07-29 08:19:06
    Temat: nokia e50 podgląd godziny
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam mały problem. Otóż zastanawiam się czy da się w nocy zobaczyć godzinę na
    nokii e50 z zablokowaną klawiaturą. Chodzi o to żeby wcisnąc 1 klawisz i
    zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć klawisz
    boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

    Marek

  • 2. Data: 2009-07-29 11:31:29
    Temat: Re: nokia e50 podgląd godziny
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Orion wrote:
> [...]
    > zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć klawisz
    > boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

    mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

  • 3. Data: 2009-07-29 11:40:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 13:31:29 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

    w e71 wystarczy przytrzymać centralnie klawisz kursorów przez 2 sekundy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-07-29 11:42:15
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    hikimokorisan <h...@a...pl> napisał(a):
    > mialem e50 i nie doszedlem do tego niestety... w e51 jest podobnie...

    E? W E51 naciskam "Odblokuj", podświetla się ekran, widzę godzinę. Owszem,
    wygaszacz znika, ale na "pulpicie" też jest zegar, całkiem duży zresztą.

    barum

  • 5. Data: 2009-07-29 15:21:21
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > i zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć
    > klawisz boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

    Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

    --
    Radosny

  • 6. Data: 2009-07-29 15:32:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości grup

    > Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

    Na N95 nie działa. :(

  • 7. Data: 2009-07-29 17:23:12
    Temat: Re: nokia e50 podgl…d godziny
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Orion <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zobaczyć godzinę. Nic więcej. W sonyericssonie wystarczylo wcisnąć klawisz
    > boczny. Tu nie moge znaleźć takiej opcji... Da się?

    A jak przytrzymasz dżojstik przez chwilę?

    p.

  • 8. Data: 2009-07-29 21:15:12
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    barum wrote:

    > E? W E51 naciskam "Odblokuj", podświetla się ekran,

    czasem sie podswietla, czasem nie...

  • 9. Data: 2009-07-30 07:18:28
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    > czasem sie podswietla, czasem nie...

    Cóż, u mnie podświetla się za każdym razem, a używam tego co najmniej kilka
    razy dziennie. Wersja FW: 200.34.36.

    barum

  • 10. Data: 2009-07-30 07:44:49
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    > Da się. Naciśnij krótko włącznik (ten od góry).

    U mnie to działa. Odkryłem to chwilę wcześniej :)

    --
    Marek