  • 11. Data: 2010-04-19 14:50:19
    Temat: Re: nokia e50. Jak wykonac Symbian update, ale offline.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał

    > czarna magia :)

    A ty masz jakieś uczulenie na google?

  • 12. Data: 2010-04-21 08:22:54
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:hqfpbv$iqu$2@inews.gazeta.pl...

    > pytam jak sprawdzic ktora wersja
    *#0000#
    o ile jeszcze nie zajrzałeś do instrukcji, ani na stronę nokii.
    > symbiana jest w nokii oraz jak sprawdzic [bez Nokia Updater!] czy i gdzie
    > jest nowszy system do tej akurat nokii [e50]. Podejrzewam, ze jest juz cos
    > nowszego, bo nokia jest z 2006 roku zdaje sie i zero update bylo wykonywane.
    na pewno jest. włąsnie na stronie nokii można to sprawdzić podając product code

    > Pytam tez czy mozna nowszego symbiana sciagnac jako "plik"/obraz i wgrac
    > offline do nokii. jesli tak - to w jaki sposob to wszystko wykonac. prosciej
    > pytanie nie da sie napisac.
    Da się. Dlaczego chcesz ładować czymś innym niż Nokia Updater?
    Ja po twoim jojczeniu sprawdziłem co jest dostępne i od dwóch dni
    moja e50 hula na nowym sofcie.

  • 13. Data: 2010-04-22 10:34:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:hqhqjc$9j0$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > A ty masz jakieś uczulenie na google?

    może? ale pozwolisz, ze to moj problem bedzie. Ja wybieram droge zdobywania
    wiedzy.
    Nie pytalem o google. Nie chcesz - nie odpowiadaj. W prosty sposob swoim
    postem przyczyniasz sie do zdychania grup, ktore sa tylko i wylacznie dla
    tych, ktorzy chca odpowiadac z sensem na pytania.

  • 14. Data: 2010-04-22 11:04:28
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > ktore sa tylko i wylacznie dla tych, ktorzy chca odpowiadac z sensem na
    > pytania.

    Może najpierw naucz się zadawać takie pytania, dostałeś odpowiedź na tacy, mam
    ci może również wyjaśnić, jak wpisać frazę Phoenix lub JAF do wyszukiwarki? To
    ty swoim lenistwem i tępotą zapychasz grupę.

  • 15. Data: 2010-04-22 13:59:31
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jerry in news:4bceb5e2$0$2602$65785112@news.neostrada.pl
    > Da się. Dlaczego chcesz ładować czymś innym niż Nokia Updater?

    zanim odpowiesz - przeczytaj root post.