  • 1. Data: 2011-11-18 14:30:07
    Temat: no i znowu te BMW ;)
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10668423,
    Wypadek_w_centrum__zamkniete_Aleje__Ku_przestrodze.h
    tml

    sz

  • 2. Data: 2011-11-18 14:32:14
    Temat: Re: no i znowu te BMW ;)
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 18.11.2011 14:30, szufla pisze:
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10668423,
    Wypadek_w_centrum__zamkniete_Aleje__Ku_przestrodze.h
    tml

    Z Wołomina normalnie...

    S.

  • 3. Data: 2011-11-18 14:33:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,34889,10668423,Wypadek_w_centrum__zamknie
    te_Aleje__Ku_przestrodze.html

    "Punktualnie w południe w Alejach Jerozolimskich z piskiem opon zaczęło
    hamować stare BMW. Z auta wysiadł pijany kierowca - tak zaczęła się
    inscenizacja (...)"

    Kolejna debila akcja udowadniająca kapeluszom, że sprawcami wypadków są
    wyłącznie zapieprzający w BMW po pijaku.

    "Przechodnie dostawali ulotki z podsumowaniem liczny ofiar
    najgłośniejszych zamachów terrorystycznych ostatnich siedmiu lat. Zginęły
    w nich 3622 osoby. - W Polsce w ciągu roku na drogach ginie cztery
    tysiące osób. Świat wypowiada wojnę terroryzmowi, a my wypowiadamy wojnę
    terrorowi na polskich drogach - mówi Marta Terlikowska,
    współorganizatorka inscenizacji."

    Szkoda, że nie zestawili tego jeszcze ze zgonami w szpitalach i nie
    zaczęli walczyć ze "szpitalnym terrorem".

  • 4. Data: 2011-11-18 14:34:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

> [...]

    "Punktualnie w południe w Alejach Jerozolimskich z piskiem opon zaczęło
    hamować stare BMW. Z auta wysiadł pijany kierowca - tak zaczęła się

    Kolejna debilna akcja udowadniająca kapeluszom, że sprawcami wypadków są

  • 5. Data: 2011-11-18 15:04:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-18 14:32, Stefan Szczygielski pisze:
    Wypadek_w_centrum__zamkniete_Aleje__Ku_przestrodze.h
    tml

    > Z Wołomina normalnie...

    Z jakiego Wołomina?

  • 6. Data: 2011-11-18 15:15:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Z jakiego Wołomina?

    Nigdy nie slyszales o takiej miejscowosci ?:)

    sz.

  • 7. Data: 2011-11-18 15:18:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-18 15:15, szufla pisze:

    > Nigdy nie slyszales o takiej miejscowosci ?:)

    Nie, ja z Góry jestem :)

  • 8. Data: 2011-11-18 16:07:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-18 14:34, to pisze:

> [...]
    >
    > Kolejna debilna akcja udowadniająca kapeluszom, że sprawcami wypadków są
    > wyłącznie zapieprzający w BMW po pijaku.

    Po takiej akcji Pani/Pan w średnim wieku może spokojnie jechać swoją
    firmową skodą/fordem/oplem nie patrząc w lusterka nie zważając na
    pieszych, bo przecież ona/on nie stanowią najmniejszego zagrożenia.

    Tylko dlaczego prawie połowa wypadków śmiertelnych to piesi, naprawdę aż
    tyle beemek jeździ po naszych miastach?

    A.

  • 9. Data: 2011-11-18 16:13:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Arek

    > Tylko dlaczego prawie połowa wypadków śmiertelnych to piesi, naprawdę aż
    > tyle beemek jeździ po naszych miastach?

    Jaki odsetek to wypadki z udziałem BMW łatwo policzyć, bo każdy ma swój
    wątek na PMS-ie. ;)

  • 10. Data: 2011-11-18 16:18:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nie, ja z Góry jestem :)

    To dlatego nie pozwalasz dotknąć swojej stopy...