  • 1. Data: 2016-04-12 12:31:05
    Temat: nju drugi numer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos moze z tego korzysta ?

    Jak to sie rozlicza - powiedzy ze oba nr wydzwonily po 50 minut na
    komorki, to ile bedzie na rachunku: 50*0.19+9 czy 100*0.19+9 ?

    J.

  • 2. Data: 2016-04-12 17:46:09
    Od: h...@g...com

    19+9
    Bez względu ile wygadał główny i dodatkowy.

  • 3. Data: 2016-04-14 03:04:00
    Temat: Re: nju drugi numer
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <0...@g...c
    om>,
    h...@g...com wrote:

    > 19+9
    > Bez względu ile wygadał główny i dodatkowy.
    U mnie 29+9.
    Hm, jak nie beda rozmawiac, to mniej, rzecz jasna.
    W kazdym razie ja z tej oferty jestem zadowolony.
    --
    TA

  • 4. Data: 2016-04-14 09:16:48
    Od: h...@g...com

    > U mnie 29+9.
    > Hm, jak nie beda rozmawiac, to mniej, rzecz jasna.
    > W kazdym razie ja z tej oferty jestem zadowolony.
    > --
    > TA

    Wdawało mi się, że chodziło o połączenia jedynie na komórki.