  • 11. Data: 2007-03-04 21:30:30
    Temat: Re: nikt nic nie pisze?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Mar 2007 12:54:32 -0800, Spacedust wrote:

    > Czyli każda firma hostingowa powinna otrzymać peering z TP za darmo,
    > ponieważ to głównie klienci TP korzystają z zasobów umieszczonych na
    > serwerach. Natomiast odwrotnie ma się sprawa w przypadku zwykłych
    > małych ISP czy sieci osiedlowych, których klienci pobierają dane od
    > użytkowników Neostrady, Internet DSL itp. chociażby przez P2P.

    O wypraszam ja sobie taki podział na równych i równiejszych, jak mi ktoś
    zamieni moje DSL4000 na symetryczną 4ke to moja sieć może wysyłać podobną
    licznę danych co odbiera.

    Nie widze najmniejszego powodu aby traktować gorzej dane którymi dzielą
    się moi klienci końcowi z innymi użyszkodnikami Internetu od milionów
    błyskających bannerów jakimi zasypują czytelników pożal się Boże dostawcy
    treści.

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-03-04 21:36:21
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]

    >małych ISP czy sieci osiedlowych, których klienci pobierają dane od
    >użytkowników Neostrady, Internet DSL itp. chociażby przez P2P.

    ooo i tu się złotko mylisz.
    Swojego czasu ruch AS13000 -> AS5617 =2x AS5617 -> AS13000
    hostingów prawie zero, głownie klienci końcowi.

    Teraz jest mniejwięcej 3/4 do 1 - więcej do TP.

    Marcin

  • 13. Data: 2007-03-05 12:50:50
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Spacedust wrote:

    > Czyli każda firma hostingowa powinna otrzymać peering z TP za darmo,
    > ponieważ to głównie klienci TP korzystają z zasobów umieszczonych na

    no to na nastepny dzien wszyscy by oferowali hosting :P

    --
    VoMi7