  • 1. Data: 2007-03-03 14:03:04
    Temat: lista polskich domen - przeszukiwanie
    Od: i...@p...pl

    przepraszam jesli nie ta grupa,
    ciekawe narzedzie: www.pka.pl

  • 2. Data: 2007-03-03 14:33:41
    Temat: Re: lista polskich domen - przeszukiwanie
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    i...@p...pl napisał(a):
    > przepraszam jesli nie ta grupa,
    > ciekawe narzedzie: www.pka.pl

    Ciekawy spam, abuse googli i icp nakarmione.

    --
    .: format :.
    www.sernik.org

  • 3. Data: 2007-03-03 21:39:31
    Od: i...@p...pl

    On 3 Mar, 15:33, Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>
    wrote:

    > Ciekawy spam, abuse googli i icp nakarmione.
    >
    > --
    > .: format :.www.sernik.org
    > pgp:0x433F327C

    nie rozumiem ? dlaczego sadzisz ze to spam ?

  • 4. Data: 2007-03-03 22:59:38
    Temat: [EOT] Re: lista polskich domen - przeszukiwanie
    Od: Waldemar Fraś <"Waldemar.Fras["@]ekrakow[.]net>

    i...@p...pl pisze:

    > nie rozumiem ? dlaczego sadzisz ze to spam ?

    Witam, moze kolega dlatego uwaza, ze to spam gdyz jest to conajmniej NTG.

    Mysle, ze ten watek mozna uznac za zakonczony, gdyz nie wniesie nic do
    biezacych rzeczy do jakich stworzona jest ta grupa. ja ja lubie czytac,
    bo fajnie wiedziec co sie dzieje w polskich sieciach i relacjach miedzy
    poszczegolnymi dostawcami (zwlaszcza tymi wiekszymi).

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 5. Data: 2007-03-04 08:02:37
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <esc107$84g$1@news.onet.pl> Piotr Suchowski napisał(a):

    > Ciekawy spam, abuse googli i icp nakarmione.
    ale dlaczego zaraz spam?
    jaka grupa byłaby lepsza? ;)

    naszędzie ciekawe, niedawno nie pamiętam czy tu czy w okolicy ktoś się o
    coś podobnego pytał...

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/