  • 11. Data: 2011-11-06 20:59:20
    Temat: Re: niezbytszybko
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 04.11.2011 22:59, Jackare pisze:
    > Znów gdzieś z tyłu głowy zaczyna wibrować znany-nieznany blues. Kto to
    > grał?

    Moje pierwsze typy to:
    1. John Lee Hooker - Boom Boom
    2. Jaromi - Gdybym nie płacił ZUSu

  • 12. Data: 2011-11-07 03:05:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-06 21:32, trud pisze:
    <CIACH>

    > Daj jakiś kontakt bo pytanie mam.

    KURWA !

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 13. Data: 2011-11-07 09:30:43
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    [...]

    > Nie wiem co chciałeś przekazać potomnym. Ja jedyne co z tego zrozumieałem
    > to, że nie lubisz dup. Pedał?

    Czy ja wiem... przeciez napisal: "Oczy szukają następnej znajomej dziury w
    szybko zpadającym zmroku."

    erg

  • 14. Data: 2011-11-07 10:42:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-11-04 22:59, Jackare pisze:
    > Skrzypiące zawiasy zamykanej bramy garażu sprawiają że ciarki rozchodzą
    > się po całym kręgosłupie. Przeczucie czegoś złego, czy czegoś
    > niesamowitego co być może się dziś wydarzy ?

    no fajnie, tylko kurde napinasz strunę a potem?

    Pamietaj ze konsument naszych czasow zada akcji!

    On placi za internet i on wymaga!

    Abo moze chociaz jakie foty tych niepasażerek?

    KJ

  • 15. Data: 2011-11-07 20:48:21
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Pamietaj ze konsument naszych czasow zada akcji!
    >
    > On placi za internet i on wymaga!
    >
    > Abo moze chociaz jakie foty tych niepasażerek?
    >
    > KJ

    Es ju łysz.
    Akcja, niepasażerki i jak ktoś chce to i bluesa się dopatrzy :))))
    Samczego, znaczy się smacznego ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=bwYw1V-eiTY
    http://www.youtube.com/watch?v=IZvpHwoQfqk&feature=r
    elated