  • 1. Data: 2011-03-22 13:43:10
    Temat: niektóre pendrajwy szwankują
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Czemu niektóre pendrajwy działają tylko w ograniczonym zakresie. Np
    działają w komputerach, ale już skaner ich nie widzi, a radio
    samochodowe tylko czasami, np zaraz po sformatowaniu...
    W zasadzie dotyczy to tylko pendrajwów reklamówek. Nie wszystkich.
    Trzeba je jakoś inaczej sformatować, czy zaczarować?

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2011-03-22 13:44:33
    Temat: Re: niektóre pendrajwy szwankują
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 13:43, Lagod wrote:
> [...]
    > W zasadzie dotyczy to tylko pendrajwów reklamówek. Nie wszystkich.
    > Trzeba je jakoś inaczej sformatować, czy zaczarować?

    Może fabrycznie są sformatowane na NTFS? Mało które radio czy DVD czyta
    cokolwiek poza FAT(32).

    Kamil

  • 3. Data: 2011-03-22 14:05:52
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-03-22 14:43, Lagod pisze:
> [...]
    > W zasadzie dotyczy to tylko pendrajwów reklamówek. Nie wszystkich.
    > Trzeba je jakoś inaczej sformatować, czy zaczarować?

    Ja mam bardzo podobny problem, pendrive nowy, firmy EMTEC, sformatowany dwukrotnie do
    FAT32
    (Normalne, nie szybkie formatowanie) i co drugi komputer go po prostu nie widzi...
    Nie wiem czym jest
    to spowodowane, wada fabryczna?

  • 4. Data: 2011-03-22 17:44:21
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwukrotnie do FAT32 (Normalne, nie szybkie formatowanie) i co drugi
    > komputer go po prostu nie widzi... Nie wiem czym jest to spowodowane, wada

    Normalnie po włożeniu pendrajwa system szuka sterownika i dopiero w razie
    sukcesu dochodzi do dalszego etapu obsługi. Na czym polega to "niewidzenie"?
    Wykrzacza się na pierwszym etapie czy drugim? Co pisze w menadżerze
    urządzeń?

  • 5. Data: 2011-03-23 20:10:41
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 15:05:52 +0100, vcore napisał(a):

> [...]
    do FAT32
    > (Normalne, nie szybkie formatowanie) i co drugi komputer go po prostu nie widzi...

    moze wirusik na penie? zobacz czy w glownym katalogu jest plik autorun.inf

    --
    jg

  • 6. Data: 2011-03-24 09:56:13
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-03-22 14:44, Kamil pisze:
    > Może fabrycznie są sformatowane na NTFS? Mało które radio czy DVD czyta
    > cokolwiek poza FAT(32).

    Oczywiście jest FAT.

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2011-03-24 15:06:19
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-03-22 18:44, MC pisze:
> [...]
    dochodzi do
    > dalszego etapu obsługi. Na czym polega to "niewidzenie"? Wykrzacza się na pierwszym

    Zupełnie nic się nie dzieje, dysk nie pracuje... Zero reakcji, w menadżerze nic nie
    ma ani w Moim
    Komputerze

  • 8. Data: 2011-03-24 19:12:41
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    vcore wrote:

    > Zupełnie nic się nie dzieje, dysk nie pracuje... Zero reakcji, w
    > menadżerze nic nie ma ani w Moim Komputerze

    Może mieć zabrudzone styki które po wsadzeniu do luźnego portu po
    prostu nie kontaktują.

    --
    Pozdrowienia!
    M.