    From: arch <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: nie piątkowo ale nie mogłem wytrzymać...
    Date: Tue, 26 Oct 2010 02:40:19 -0700 (PDT)

    Witam.
    Dziś koleżanka z pracy przyjechała do pracy i zadowolona oznajmiła
    nam, że własnie wróciła od wulkanizatora i ma już założone nowe
    zimówki w swojej mazdzie 2. I wszystko byłoby ok. tylko stwierdziła,
    że wulkanizator źle założył jej kołpaki na koła, bo znaczki na
    kołpakach są "do góry nogami". No mieliśmy niezły ubaw...

    pozdrawiam