eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[neostrada] czy ktoś może mi kraść sygnał?[neostrada] czy ktoś może mi kraść sygnał?
  • Data: 2006-01-08 13:32:05
    Temat: [neostrada] czy ktoś może mi kraść sygnał?
    Od: "Jarek Obważanek" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Od paru tygodni mam bardzo nieciekawą sytuację z neostradą. Objawia się to tym,
    że modem raz łapie synchronizację, a raz nie. Na wakacjach sytuacja była
    ewidentna: modem miał synchronizację dokładnie od 23 do 9 rano. Teraz jest jak
    wyjdzie, dość przypadkowo. Np. teraz już z pół godziny wszystko gra, ale
    ciekawe jak długo. Gdybym miał synchronizację a nie mógł się zalogować,
    wiedziałbym, że ktoś bezprawnie posługuje się moim loginem i hasłem. Ale tu
    można raczej poderzewać, że ktoś wcina się na moje miejsce na półce. Bo jak to
    inaczej wytłumaczyć? Jakieś sugestie?

    Jak już wspomniałem, przerabiałem podobny scenariusz na wakacjach i dobrze
    wiem, że żaden telefonista, ba!, monterzy nawet nie umieją rozwiązać problemu.
    A może nie chcą?

    Sądzę, że użytkownicy neostrady, jak również spora część osób z drugiej strony
    barykady zna te brednie, które telefoniści wciskają przy zgłaszaniu problemów:
    proszę przeinstalować sterowniki, odłączyć urządzenie, a jaki ma pan długi
    kabel sratatata. Na wakacjach cierpliwie przerobiłem całą procedurę, łącznie z
    przenoszeniem komputera w inne miejsce domu i pożyczaniem modemu od sąsiada (u
    którego mój modem działał, a którego modem nie działał u mnie). Odwiedzili mnie
    monterzy, którzy wprost wyśmiali "problem za długiego kabla". Wszystkie
    parametry łącza były doskonałe, a w szafie nie było żadnych problemów. Problem
    sam wyparował po miesiącu, czyli jakieś 2 tygodnie po wizycie monterów.

    Proszę o pomoc - chcę wiedzieć o co tu chodzi, kogo pozwać od sądu i za co. Mam
    numer zgłoszenia, które na pewno zostało zamknięte już dawno, bo takie sytuacje
    też już dobrze znam. Mało tego - gdy tym razem dzwoniłem na 800 102 102 i
    wprost powiedziałem, że nie zamierzam przeinstalowywać modemu, bo ja to
    wszystko znam, po chwili usłyszałem, że obok pani, z którą rozmawiałem, stanął
    sobie ktoś jeszcze. Za to, że chcę uzyskać to, za co płacę, zostałem uznany za
    klienta "bez krawata" i poddano mnie specjalnej procedurze obserwacji. Super.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: