    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 09:20:18 +0200

    Witam!

    Mam problem w którego rozwiązaniu proszę BiSwK. Otóż muszę wybrać i
    kupić nawigację (GPS) samochodową dla starszego kierowcy. Kierowca
    kompletnie atechniczny, typowy kapelusznik, który bez mała gubi się na
    jednokierunkowej ulicy ;-)
    Chodzi zatem o znalezienie dla niego takiej nawigacji, która:
    a. będzie banalnie prosta w obsłudze,
    b. będzie możliwie bezbłędnie i "intuicyjnie" (jak dla kapelusznika)
    prowadziła "za rękę" do celu,
    c. no i oczywiście będzie miała możliwie aktualną mapę (wystarczy
    Polski), ale to chyba wiadomo samo przez się.

    Będę wdzięczny za wskazówki, polecenia itd. dotyczące firmy/modelu
    nawigacji i ewentualnie miejsca zakupu (chętnie sklep w necie).

    Pomożecie?
    pwz

    P.S. Nie jestem w żaden sposób związany z żadnym producentem nawigacji
    (oprócz tego, że sam mam takie urządzenie, ale nie jestem przekonany,
    czy ten model byłby dobry dla owego kapelusznika).
    pwz