eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynawet udany filmik..
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 124

  • 101. Data: 2014-01-14 18:09:57
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-14 11:56, AZ pisze:
    > On 2014-01-14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >>> Ważne że z powodu fotoradaru hamują i obiektywnie jest to niebezpieczne.
    >>
    >> Jest, ale uwaga Myjka nie jest oderwana od tego niebezpieczeństwa.
    >> Idzie o to, czy wycofać z ruchu fotoradar czy... hamujących :>
    >> Myjk obstawił to drugie, i równie trudno nie przyznać mu racji.
    >>
    >> W przeciwnym razie zaraz dojdziemy do tezy, ze skoro przekraczanie
    >> ciągłej bywa powodem gwałtownych zachowań kierowców ktorzy za
    >> późno spostrzegają ciągła i patrol drogówki, to trzeba zaprzestać
    >> malowania ciągłych.
    >>
    > Ale tu nie jest dyskusja na temat zlikwidujmy wszystkie fotoradary bo
    > ludzie gwaltownie hamuja. W tym miejscu to zjawisko jest po prostu nasilone
    > predkosci sa >100 km/h, niektorzy w ostatniej chwili sie orientuja, ze
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > przeciez chcieli zjechac do centrum handlowego i z lewego pasa wala
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    > przez pozostale dwa na zjazd, trzeba tam sporo uwagi zeby ogarnac co sie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > dzieje na drodze i nagle taki zauwaza w ostatniej chwili fotoradar
    > i wali po heblach.

    Nie masz wrażenia, że coś przeoczyłeś? Sam opisałeś lokalizację,
    stopniowane ograniczenia i zachowanie kierowców - jedni chcą zjechać
    do centrum handlowego (nie wiem ile jada wcześniej), nie zjeżdżający
    zapierniczają mimo ograniczeń. Ja mam pytanie, kto tam gwałtownie
    hamuje i z jakiej przyczyny, skoro jak sam piszesz (podkreślone)
    jest to miejsce potencjalnie niebezpieczne z racji osiąganych
    prędkości w kontekście zmiany pasów itd. Nie jest to pierwszy
    przypadek, kiedy winą obarcza się niekoniecznie tych co trzeba,
    a przyczyna niekoniecznie jest taka, jak niektórzy przedstawiali.

    > Ale tak jak pisalem wczoraj - nie ma znaku informujacego o fotoradarze
    > a ktos nie zadbal o ponownie zalozenie na niego worka na smieci ktory
    > zostal pare miesiecy temu zerwany przez wiatr.

    Tych znaków to 'wam' się zachciało, ponieważ obowiązek niby istnieje,
    a niektórzy i tak walą niezależnie od oznakowania. FR pewnie będzie
    aktywny, a znaki może się pojawią. Zresztą z tymi znakami to mamy
    już karuzelę absurdu, a walczyć z każdym to się chyba nie da.
    Ostatnio obłożyli chyba cały Konstancin-Jeziornę znakami z informacją
    o FR (nie o pomiarze na długości...), a FR to SM ma jeden i to mobilny.

    :)





  • 102. Data: 2014-01-14 18:35:21
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2014, Shrek wrote:

    > Można, ale to dalej nic nie zmienia jeśli chodzi o to czy manewr jest
    > bezpieczny czy nie.

    Artur (AZ, nie Maśląg) ujawnił przypadkiem jak tam z owym
    bezpieczeństwem jest, również bez fotoradaru.

    > No to powiedz jak chcesz ich wycofać. W sposób prosty i skuteczny.

    Kamerą pewnie.

    > Jak zdemontować fotoradar z grubsza wiadomo;)

    Wiadomo :)

    pzdr, Gotfryd


  • 103. Data: 2014-01-14 22:02:05
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>
    >> Ale tu nie jest dyskusja na temat zlikwidujmy wszystkie fotoradary bo
    >> ludzie gwaltownie hamuja. W tym miejscu to zjawisko jest po prostu nasilone
    >> predkosci sa >100 km/h, niektorzy w ostatniej chwili sie orientuja, ze
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> przeciez chcieli zjechac do centrum handlowego i z lewego pasa wala
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    >> przez pozostale dwa na zjazd, trzeba tam sporo uwagi zeby ogarnac co sie
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >> dzieje na drodze i nagle taki zauwaza w ostatniej chwili fotoradar
    >> i wali po heblach.
    >
    > Nie masz wrażenia, że coś przeoczyłeś? Sam opisałeś lokalizację,
    > stopniowane ograniczenia i zachowanie kierowców - jedni chcą zjechać
    > do centrum handlowego (nie wiem ile jada wcześniej), nie zjeżdżający
    > zapierniczają mimo ograniczeń. Ja mam pytanie, kto tam gwałtownie
    > hamuje i z jakiej przyczyny, skoro jak sam piszesz (podkreślone)
    > jest to miejsce potencjalnie niebezpieczne z racji osiąganych
    > prędkości w kontekście zmiany pasów itd. Nie jest to pierwszy
    > przypadek, kiedy winą obarcza się niekoniecznie tych co trzeba,
    > a przyczyna niekoniecznie jest taka, jak niektórzy przedstawiali.
    >
    Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem czy
    ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po wydzieleniu
    miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu (remont od mostu
    do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola drogowa, pozniej ograniczenie
    90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem z zakazem wyprzedzania dla
    ciezarowek a pozniej kontrola drogowa. A po otwarciu wydawalo mi sie az
    do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)

    Co do sladow hamowania przed fotoradarem to nie sa to slady od gwaltownego
    hamowania zeby nie przejechac zjazdu. Fotoradar stoi kilkanascie metrow
    za zjazdem do CH Targowek. Slady sa bezposrednio przed fotoradarem a
    z tamtego miejsca juz nie ma mozliwosci skretu.
    >
    > Tych znaków to 'wam' się zachciało, ponieważ obowiązek niby istnieje,
    > a niektórzy i tak walą niezależnie od oznakowania. FR pewnie będzie
    > aktywny, a znaki może się pojawią. Zresztą z tymi znakami to mamy
    > już karuzelę absurdu, a walczyć z każdym to się chyba nie da.
    > Ostatnio obłożyli chyba cały Konstancin-Jeziornę znakami z informacją
    > o FR (nie o pomiarze na długości...), a FR to SM ma jeden i to mobilny.
    >
    No ale takie jest prawo, to czemu ode mnie wymaga sie jego stosowania
    i karze sie za to, a "wuadzy" to nie dotyczy juz? :-) No i nie
    "niby istnieje" tylko istnieje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 104. Data: 2014-01-14 22:06:46
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-14 22:02, AZ wrote:

    > Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem czy
    > ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po wydzieleniu
    > miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu (remont od mostu
    > do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola drogowa, pozniej ograniczenie
    > 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem z zakazem wyprzedzania dla
    > ciezarowek a pozniej kontrola drogowa.

    Czyli z okazji kontroli TIRów - to samo jest na S8. Wcześniej ich nie było.

    > A po otwarciu wydawalo mi sie az
    > do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    > sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)

    Dałbym głowę, że tak właśnie było.

    Shrek.


  • 105. Data: 2014-01-14 22:09:25
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-14 18:35, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Artur (AZ, nie Maśląg) ujawnił przypadkiem jak tam z owym
    > bezpieczeństwem jest, również bez fotoradaru.
    >
    >> No to powiedz jak chcesz ich wycofać. W sposób prosty i skuteczny.
    >
    > Kamerą pewnie.

    A jak niby kamera ma powstrzymać 2 tony stali przed gwałtownym hamowaniem?

    Shrek.


  • 106. Data: 2014-01-14 22:20:22
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-14 22:02, AZ pisze:
    > On 2014-01-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>>
    >>> Ale tu nie jest dyskusja na temat zlikwidujmy wszystkie fotoradary bo
    >>> ludzie gwaltownie hamuja. W tym miejscu to zjawisko jest po prostu nasilone
    >>> predkosci sa >100 km/h, niektorzy w ostatniej chwili sie orientuja, ze
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> przeciez chcieli zjechac do centrum handlowego i z lewego pasa wala
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> przez pozostale dwa na zjazd, trzeba tam sporo uwagi zeby ogarnac co sie
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> dzieje na drodze i nagle taki zauwaza w ostatniej chwili fotoradar
    >>> i wali po heblach.
    >>
    >> Nie masz wrażenia, że coś przeoczyłeś? Sam opisałeś lokalizację,
    >> stopniowane ograniczenia i zachowanie kierowców - jedni chcą zjechać
    >> do centrum handlowego (nie wiem ile jada wcześniej), nie zjeżdżający
    >> zapierniczają mimo ograniczeń. Ja mam pytanie, kto tam gwałtownie
    >> hamuje i z jakiej przyczyny, skoro jak sam piszesz (podkreślone)
    >> jest to miejsce potencjalnie niebezpieczne z racji osiąganych
    >> prędkości w kontekście zmiany pasów itd. Nie jest to pierwszy
    >> przypadek, kiedy winą obarcza się niekoniecznie tych co trzeba,
    >> a przyczyna niekoniecznie jest taka, jak niektórzy przedstawiali.
    >>
    > Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem czy
    > ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po wydzieleniu
    > miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu (remont od mostu
    > do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola drogowa, pozniej ograniczenie
    > 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem z zakazem wyprzedzania dla
    > ciezarowek a pozniej kontrola drogowa. A po otwarciu wydawalo mi sie az
    > do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    > sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)

    Mi się jednak dziwnie wydaje, że ograniczenie było wcześniej - nie wiem
    co prawda czy tak zestopniowane itd., niemniej takie dziwne wrażenie
    miałem. Może było do 100km/h... Zapytaj kilku osób gdzie są na S8
    ograniczenia do 100km/h :)

    > Co do sladow hamowania przed fotoradarem to nie sa to slady od gwaltownego
    > hamowania zeby nie przejechac zjazdu. Fotoradar stoi kilkanascie metrow
    > za zjazdem do CH Targowek. Slady sa bezposrednio przed fotoradarem a
    > z tamtego miejsca juz nie ma mozliwosci skretu.

    Ja się zap* bez patrzenia na ograniczenia (a może jednak świadomość
    tego jakaś jest) to i takie efekty. Zresztą jak pisałem to nie jedyne
    miejsce, gdzie niektórym zdarza się hamować z dymem z kół.
    Zresztą przy takiej prędkości to zjazd też można przejechać na
    'zablokowanych' kołach. Swoją drogą to muszę się dokładnie
    przyjrzeć jak te ślady wyglądają, bo mam niejakie podejrzenia ;)

    >> Tych znaków to 'wam' się zachciało, ponieważ obowiązek niby istnieje,
    >> a niektórzy i tak walą niezależnie od oznakowania. FR pewnie będzie
    >> aktywny, a znaki może się pojawią. Zresztą z tymi znakami to mamy
    >> już karuzelę absurdu, a walczyć z każdym to się chyba nie da.
    >> Ostatnio obłożyli chyba cały Konstancin-Jeziornę znakami z informacją
    >> o FR (nie o pomiarze na długości...), a FR to SM ma jeden i to mobilny.
    >>
    > No ale takie jest prawo, to czemu ode mnie wymaga sie jego stosowania
    > i karze sie za to, a "wuadzy" to nie dotyczy juz? :-) No i nie
    > "niby istnieje" tylko istnieje ;-)

    Skoro FR bez wkładu (aktualnie) to i znaków być nie musi. Nie
    przeszkadza to oczywiście w pomiarach z "ręki". Osobiście stawiam na
    to, że pojawią się znaki i FR zostanie 'wypełniony'.




  • 107. Data: 2014-01-14 22:25:33
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 21:02:05 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem

    tak, wtedy

    > czy ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po
    > wydzieleniu miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu
    > (remont od mostu do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola
    > drogowa, pozniej ograniczenie 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem
    > z zakazem wyprzedzania dla ciezarowek a pozniej kontrola drogowa.

    co jest zupełnie bez sensu. Bo jeśli już to powinno być dal ciężarówek

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 108. Data: 2014-01-14 22:26:28
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>
    >> Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem czy
    >> ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po wydzieleniu
    >> miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu (remont od mostu
    >> do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola drogowa, pozniej ograniczenie
    >> 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem z zakazem wyprzedzania dla
    >> ciezarowek a pozniej kontrola drogowa. A po otwarciu wydawalo mi sie az
    >> do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    >> sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)
    >
    > Mi się jednak dziwnie wydaje, że ograniczenie było wcześniej - nie wiem
    > co prawda czy tak zestopniowane itd., niemniej takie dziwne wrażenie
    > miałem. Może było do 100km/h... Zapytaj kilku osób gdzie są na S8
    > ograniczenia do 100km/h :)
    >
    Tak jak mowie - nie jestem pewien bo juz mowilem - po prostu olewam te
    znaki wiec sprzeczal sie nie bede. Po prostu teraz jak zobaczylem jak to
    jest dokladnie i odnosze wrazenie, ze ma to zwiazek wlasnie z miejscem
    na kontrole drogowa. Zobacze jak bede jechal w druga strone - miejsce
    kontroli jest przed rondem wiec daleko za FR.
    >>
    >> Co do sladow hamowania przed fotoradarem to nie sa to slady od gwaltownego
    >> hamowania zeby nie przejechac zjazdu. Fotoradar stoi kilkanascie metrow
    >> za zjazdem do CH Targowek. Slady sa bezposrednio przed fotoradarem a
    >> z tamtego miejsca juz nie ma mozliwosci skretu.
    >
    > Ja się zap* bez patrzenia na ograniczenia (a może jednak świadomość
    > tego jakaś jest) to i takie efekty. Zresztą jak pisałem to nie jedyne
    > miejsce, gdzie niektórym zdarza się hamować z dymem z kół.
    > Zresztą przy takiej prędkości to zjazd też można przejechać na
    > 'zablokowanych' kołach. Swoją drogą to muszę się dokładnie
    > przyjrzeć jak te ślady wyglądają, bo mam niejakie podejrzenia ;)
    >
    Przyjrzyj sie. Sa proste od zwyklego hamowania na wprost - bezposrednio
    przed samym FR gdzie juz nie masz mozliwosci zjechania, nawet jakbys
    chcial to zrobic bokiem ;-)
    >>
    >> No ale takie jest prawo, to czemu ode mnie wymaga sie jego stosowania
    >> i karze sie za to, a "wuadzy" to nie dotyczy juz? :-) No i nie
    >> "niby istnieje" tylko istnieje ;-)
    >
    > Skoro FR bez wkładu (aktualnie) to i znaków być nie musi. Nie
    > przeszkadza to oczywiście w pomiarach z "ręki". Osobiście stawiam na
    > to, że pojawią się znaki i FR zostanie 'wypełniony'.
    >
    Jak to nie? Czy nowelka z 2011 wlasnie nie wniosla tego, ze kazde zolte
    pudlo musi byc poprzedzone znakiem? Wszyscy sie wtedy napalili, ze beda
    zdejmowac/zaslaniac znaki jak karmnik bedzie pusty i nawet ktos tam
    sie wypowiadal, ze to zla interpretacja.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 109. Data: 2014-01-14 22:32:29
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 21:02:05 +0000 osobnik zwany AZ napisał:
    >
    >> Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem
    >
    > tak, wtedy
    >
    Co wtedy?
    >>
    >> czy ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po
    >> wydzieleniu miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu
    >> (remont od mostu do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola
    >> drogowa, pozniej ograniczenie 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem
    >> z zakazem wyprzedzania dla ciezarowek a pozniej kontrola drogowa.
    >
    > co jest zupełnie bez sensu. Bo jeśli już to powinno być dal ciężarówek
    >
    Czemu bez sensu? Krokodyle poluja tam na TIR-y, troche slabo zeby ciezarowka
    nagle sie zatrzymywala na drodze (co prawda w wydzielonym miejscu) gdzie
    wszyscy jada ~100 a niektorzy sporo szybciej. Nawet na krajowkach jak cos
    sie dzieje i np. droga jest zwezona o pobocze to towarzyszy temu bardzo
    czesto ograniczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 110. Data: 2014-01-14 23:14:33
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-14 22:20, Artur Maśląg wrote:

    > Skoro FR bez wkładu (aktualnie) to i znaków być nie musi. Nie
    > przeszkadza to oczywiście w pomiarach z "ręki". Osobiście stawiam na
    > to, że pojawią się znaki i FR zostanie 'wypełniony'.

    Po tym jak dostawili ograniczenia, to rzeczywiście mogą wypełnić;)

    Shrek.

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 . 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: