eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynawet udany filmik..Re: nawet udany filmik..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 14 Jan 2014 22:20:22 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nawet udany filmik..
    References: <lahvls$fsi$1@node1.news.atman.pl> <laobpu$8dp$2@node2.news.atman.pl>
    <laoc82$9s7$1@node2.news.atman.pl> <laoctb$8dp$5@node2.news.atman.pl>
    <laosf7$lbi$1@node1.news.atman.pl> <las7h6$4d6$1@node1.news.atman.pl>
    <52d1a855$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <latvpd$prd$1@node2.news.atman.pl>
    <52d2f9fa$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <lauviv$ve5$1@node1.news.atman.pl>
    <52d30404$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <lav0q6$t6t$1@node2.news.atman.pl>
    <52d308c6$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <lav1k8$tk2$3@node2.news.atman.pl>
    <52d30b8b$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <lavvpf$u1d$1@node1.news.atman.pl> <lb0390$s43$1@node2.news.atman.pl>
    <lb0vst$psn$1@node2.news.atman.pl>
    <52d411bd$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lb157n$5u3$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <lb2lid$lk9$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1401141135040.2000@quad>
    <lb354r$oev$4@node2.news.atman.pl>
    <52d56f7c$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <lb48kc$42b$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lb48kc$42b$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 67
    Message-ID: <52d5aa2e$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    X-Trace: 1389734446 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 159.253.247.138:52290
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5715
    X-Received-Body-CRC: 590974932
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519332
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-14 22:02, AZ pisze:
    > On 2014-01-14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>>
    >>> Ale tu nie jest dyskusja na temat zlikwidujmy wszystkie fotoradary bo
    >>> ludzie gwaltownie hamuja. W tym miejscu to zjawisko jest po prostu nasilone
    >>> predkosci sa >100 km/h, niektorzy w ostatniej chwili sie orientuja, ze
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> przeciez chcieli zjechac do centrum handlowego i z lewego pasa wala
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> przez pozostale dwa na zjazd, trzeba tam sporo uwagi zeby ogarnac co sie
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> dzieje na drodze i nagle taki zauwaza w ostatniej chwili fotoradar
    >>> i wali po heblach.
    >>
    >> Nie masz wrażenia, że coś przeoczyłeś? Sam opisałeś lokalizację,
    >> stopniowane ograniczenia i zachowanie kierowców - jedni chcą zjechać
    >> do centrum handlowego (nie wiem ile jada wcześniej), nie zjeżdżający
    >> zapierniczają mimo ograniczeń. Ja mam pytanie, kto tam gwałtownie
    >> hamuje i z jakiej przyczyny, skoro jak sam piszesz (podkreślone)
    >> jest to miejsce potencjalnie niebezpieczne z racji osiąganych
    >> prędkości w kontekście zmiany pasów itd. Nie jest to pierwszy
    >> przypadek, kiedy winą obarcza się niekoniecznie tych co trzeba,
    >> a przyczyna niekoniecznie jest taka, jak niektórzy przedstawiali.
    >>
    > Dobra. Wlasnie tamtedy jechalem i sie przyjrzalem dokladniej. Nie wiem czy
    > ograniczenia 90, 70 km/h nie pojawily sie w listopadzie po wydzieleniu
    > miejsca dla GITD na kontrole TIR-ow lamiacych zakaz wjazdu (remont od mostu
    > do Powazkowskiej). Najpierw stoi uwaga kontrola drogowa, pozniej ograniczenie
    > 90 km/h, pozniej ograniczenie 70km/h razem z zakazem wyprzedzania dla
    > ciezarowek a pozniej kontrola drogowa. A po otwarciu wydawalo mi sie az
    > do wczoraj, ze zadnego ograniczenia poza tym na wiadukcie, pewnie daloby
    > sie do tego dojsc ale mi sie nie chce najzwyczajniej ;-)

    Mi się jednak dziwnie wydaje, że ograniczenie było wcześniej - nie wiem
    co prawda czy tak zestopniowane itd., niemniej takie dziwne wrażenie
    miałem. Może było do 100km/h... Zapytaj kilku osób gdzie są na S8
    ograniczenia do 100km/h :)

    > Co do sladow hamowania przed fotoradarem to nie sa to slady od gwaltownego
    > hamowania zeby nie przejechac zjazdu. Fotoradar stoi kilkanascie metrow
    > za zjazdem do CH Targowek. Slady sa bezposrednio przed fotoradarem a
    > z tamtego miejsca juz nie ma mozliwosci skretu.

    Ja się zap* bez patrzenia na ograniczenia (a może jednak świadomość
    tego jakaś jest) to i takie efekty. Zresztą jak pisałem to nie jedyne
    miejsce, gdzie niektórym zdarza się hamować z dymem z kół.
    Zresztą przy takiej prędkości to zjazd też można przejechać na
    'zablokowanych' kołach. Swoją drogą to muszę się dokładnie
    przyjrzeć jak te ślady wyglądają, bo mam niejakie podejrzenia ;)

    >> Tych znaków to 'wam' się zachciało, ponieważ obowiązek niby istnieje,
    >> a niektórzy i tak walą niezależnie od oznakowania. FR pewnie będzie
    >> aktywny, a znaki może się pojawią. Zresztą z tymi znakami to mamy
    >> już karuzelę absurdu, a walczyć z każdym to się chyba nie da.
    >> Ostatnio obłożyli chyba cały Konstancin-Jeziornę znakami z informacją
    >> o FR (nie o pomiarze na długości...), a FR to SM ma jeden i to mobilny.
    >>
    > No ale takie jest prawo, to czemu ode mnie wymaga sie jego stosowania
    > i karze sie za to, a "wuadzy" to nie dotyczy juz? :-) No i nie
    > "niby istnieje" tylko istnieje ;-)

    Skoro FR bez wkładu (aktualnie) to i znaków być nie musi. Nie
    przeszkadza to oczywiście w pomiarach z "ręki". Osobiście stawiam na
    to, że pojawią się znaki i FR zostanie 'wypełniony'.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: