  • Data: 2010-11-04 14:09:08
    Temat: navi "blow" "peyling" itp z kamerą cofania
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanko do użytkowników takich nawigacji typu "chińskie importowane"
    Blow, Peyling itp, np GPS60RBT BLOW z kamerą cofania.
    W danych katalogowych ani w wygooglowanych zdjęciach nigdzie nie widzę
    tej obsługi kamerki, poza np
    http://www.hurtgps.pl/_var/gfx/1e85a6adcf19db3b6775d
    b93f857bd4b.jpg co
    jest ewidentnym fotoszopem do celów reklamowych, a nie realną fotką.
    1. Jak wygląda przełączenie się na kamerę cofania? Da się to jakoś
    zautomatyzować (jak w zintegrowanych systemach, wrzucam wsteczny i
    wyświetla się obraz z kamerki), czy może jakiś durny soft za to
    odpowiada (i trzeba zminimalizować Automape, sięgnąć do menu, znaleźć
    ikonkę-kamerkę, włączyć, czekać 3s aż się aplikacja uruchomi.... ?

    2. Jak wygląda jakość obrazu z takiej kamerki (tej dodawanej w
    komplecie, i/lub innej), bo podłączenie przez jack2.5 oznacza raczej
    system PAL czyli niewielką rozdzielczość...

    Pomysł mój jest taki, by zamontować navi 6-7" w osłonce
    przeciwsłonecznej kierowcy, zamiast ołtarzyka-lusterka... Wtedy niech
    robi już za wszystko na raz...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173