  • Data: 2010-11-04 23:26:32
    Temat: Re: navi "blow" "peyling" itp z kamerą cofania
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 21:54, WOJO pisze:
    > Wiesz, bo masz czy tylko powielasz "urban legend" ? :)
    Tej konkretnej - nie posiadam. Ale w rękach (znajomi przynoszący do
    upgrade bo wyszła nowsza wersja AM, i może zacznie to lepiej działać w
    końcu) i użytkowaniu (własnym) miałem kilkanaście modeli navii, HTC,
    mio, navroad, itd, z przeróżnymi konfigami sprzętowymi, i wiem że choć
    może się wydawać że "przecież działa", to realnie użytkowanie nie jest
    wygodne. Choćby spróbuj wybrać "prowadź do>adres>" i spróbuj wpisywać
    adres, na 64MB i wolnej karcie zamula dobrą chwilę, na 128MB daje radę
    jakoś wpisać nie tracąc nerwów, a na 256MB działa "normalnie" tzn tak
    jak by się człowiek spodziewał.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173