  • 51. Data: 2008-01-13 21:00:33
    Temat: Re: nasza-klasa.pl zdechło???
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Sunday, January 13, 2008, 9:37:29 PM, you wrote:

    > Nasza-Klasa ma większą oglądalność od Allegro. Tak się składa, że widziałem
    > ile serwerów ma allegro i mają tego dużo dużo dużo więcej ...

    Nie będę się spierał, bo nie mam podstaw. Intuicja mówi mi coś
    zupełnie innego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2008-01-14 06:50:42
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Szymon Sokół":

    > (dobrze, że mają już prawdziwy load balancing, a nie przez RR DNS,
    > jak wcześniej...)

    RR tez maja - static.nasza-lasa.pl

  • 53. Data: 2008-01-14 14:58:41
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 13.01.2008 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > Nie będę się spierał, bo nie mam podstaw. Intuicja mówi mi coś
    > zupełnie innego.

    To słabą masz intuicje. Popzatym popatrz na przyrost. A jak skończą się
    problemy z wydajnością to nk przebije to co jest obecnie kilka razy.

    http://tinyurl.com/ywyras

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, GPON

  • 54. Data: 2008-01-14 16:19:50
    Od: Dariusz Sznajder <d...@s...org>

    Dnia 14.01.2008 Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał/a:

    > To słabą masz intuicje.
    > Popzatym popatrz na przyrost. A jak skończą się
    > problemy z wydajnością to nk przebije to co jest obecnie kilka razy.
    Oby zdążyły się skończyć. Ile razy do roku można zjazdy klasowe robić?
    Pik w dół moż ebyć równie gwałtowny, chyba że pojawi się jakaś
    interesująca "wartość dodana".

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 55. Data: 2008-01-30 20:36:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> writes:

    > (...) dostępność serwisu nie powinna być juz gorsza od tej jaka jest
    > obecnie.

    A jednak... 8-).

    MJ

  • 56. Data: 2008-01-30 21:30:17
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 30.01.2008 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

    > A jednak... 8-).

    przyrost jest zabijajacy, w ciagu ostatnich dwoch tygodni liczba dziennych
    odslon wzrosla o liczbe znacznie przekraczajaca dotychczasowe szacunki
    przyrostu n-k. Nowe serwery sa juz na miejscu.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, GPON

  • 57. Data: 2008-01-30 22:19:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> writes:

    > przyrost jest zabijajacy, w ciagu ostatnich dwoch tygodni liczba dziennych
    > odslon wzrosla o liczbe znacznie przekraczajaca dotychczasowe szacunki

    Ciekawe, ile z tego to kliknięcia w "reload" przez ludzi, którzy nie
    mogli się doczekać na wyświetlenie strony 8-).

    MJ

  • 58. Data: 2008-01-30 22:42:45
    Od: Bartosz Waszak <w...@t...net.pl>

    Tomasz Paszkowski pisze:

    > przyrost jest zabijajacy, w ciagu ostatnich dwoch tygodni liczba dziennych
    > odslon wzrosla o liczbe znacznie przekraczajaca dotychczasowe szacunki
    > przyrostu n-k. Nowe serwery sa juz na miejscu.

    a:
    sh ip bgp 195.93.178.0
    cały czas mówi network not in table :P

    PS. Jak bigip i blejdy ?