  • 21. Data: 2016-02-21 16:16:37
    Temat: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-21 13:17, szod wrote:
    > I kupi kolejne używane "coś" co może się w każdej chwili zepsuć.

    Straciłeś 15zł. Dla wielu ludzi na tej grupie to jakies kilka minut
    pracy etatowej.

    > Jak
    > komuś szkoda czasu na naprawę, to może tak robić.

    Jak komuś szkoda czasu to może sobie naprawiac. Ja rozumiem jesli to
    oryginalny monitor do C64 i naprawa ma związek z satysfakcją. Ale tutaj
    wyraźnie chodzi o szrot którego nikt nawet nie będzie oglądał pod katem
    jakości obrazu. Dokładnie taki szrto, ale *SPRAWNY* na gwarancji
    sprzedawcy kupisz na allegro za 15zł.

  • 22. Data: 2016-02-21 16:23:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-21 13:53, AlexY wrote:
> [...]

    [Nie widze postu Irka więc odpowiem tutaj]

    Robie to bezustannie. Naprawiam stary sprzęt z duszą. Przytulam w
    ostatniej chwili wyrwane z objęć smietnika urządzenia. Mam z tego
    satysfakcję. Chodzi o *retro*.

    Ale do jasnej cholery. Tu rozmawiamy o chińskim gównianym monitorze.
    Gdzie tu sens naprawiać coś co bedzie kosztowało więcej niż sprawny
    monitor lepszej klasy i poświęcisz wiele godzin? Gdzie satysfakcja z
    naprawy chińskiego gówna w którym po chwili rozleci się zasilacz z
    powodu innych warunków pracy? W którym podświetlenie jak w Rubinie,
    bedzie generować gradiendy? PO CO?

    > Pewnie nawet na piwo do pub'u nie wychodzi bo z biedronki wypite w domu
    > taniej.

    Uuuu kiepściutko z telepatią. Więcej ćwiczeń zalecam.

  • 23. Data: 2016-02-21 16:58:34
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Straciłeś 15zł. Dla wielu ludzi na tej grupie to jakies kilka minut
    > pracy etatowej.

    Dolicz jeszcze czas i koszty utylizacji - przecież go do przydomowego
    śmietnika nie wyrzucisz.

  • 24. Data: 2016-02-21 17:05:05
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-21 o 16:58, szod pisze:

    > Dolicz jeszcze czas i koszty utylizacji - przecież go do przydomowego
    > śmietnika nie wyrzucisz.

    U mnie na wsi co rok jest wystawka.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2016-02-21 17:07:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-21 16:58, szod wrote:
    > Dolicz jeszcze czas i koszty utylizacji - przecież go do przydomowego
    > śmietnika nie wyrzucisz.

    Na kilku osiedlach widywałem już smietniki na elektronikę. Pod kilkoma
    hip w okolicy stoją w weekend samochody na taki sprzęt. Kilka km dalej
    jest punkt zbiórki do ktorego i tak podjadę co 2-3 miesiące. Nie widzę
    *żadnego* problemu.

  • 26. Data: 2016-02-21 17:20:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-21 12:44, Irek.N. wrote:
    [...]
    > W ten sposób zawsze będzie robił tylko to, co robi dobrze, niczego
    > więcej nie doświadczy... bo przecież całą resztę może kupić.
    > Nuda w ch.... :(
    Jeśli już mówimy o spędzaniu wolnego czasu ,,z elektroniką", to jest
    wiele ciekawszych tematów niż naprawianie elektronicznego złomu. Złomu
    nie na tyle starego, że zdążył już nabrać wartości historycznej. Tym
    bardziej, że postu OP wynika, że potrzebuje on po postu działającego
    monitora, a nie że chce zaspokajać swoje ego.

  • 27. Data: 2016-02-21 18:23:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JDX pisze:
> [...]
    > bardziej, że postu OP wynika, że potrzebuje on po postu działającego
    > monitora, a nie że chce zaspokajać swoje ego.

    Zamierzasz decydować za kogoś czym w elektronice ma się zająć?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 28. Data: 2016-02-21 18:28:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > naprawy chińskiego gówna w którym po chwili rozleci się zasilacz z
    > powodu innych warunków pracy? W którym podświetlenie jak w Rubinie,

    Bo można. I kropka. Nie potrafisz/nie chcesz pomóc? *NIE PRZESZKADZAJ!*

    [..]

  • 29. Data: 2016-02-21 18:35:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-21 18:28, AlexY wrote:
    > Bo można. I kropka. Nie potrafisz/nie chcesz pomóc? *NIE PRZESZKADZAJ!*

    Pomogłem. Wskazując jedyny ekonomiczny sens bedący alternatywą dla mało
    sensownego rekodzieła i absolutnie nie było to przeszkadzanie. Zwracam
    uwagę rownież na to że grupy dyskusyjne nie są czyjąkolwiek własnością.
    W zwiazku z tym pozwolę więc sobie wziąć w głebokie poważanie końcówkę
    wypowiedzi.

  • 30. Data: 2016-02-21 18:37:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-21 18:23, AlexY wrote:
    [...]
    > Zamierzasz decydować za kogoś czym w elektronice ma się zająć?
    Ani trochę. Ponadto OP nie chce ,,się zajmować", tylko chce działający
    monitor. Po taniości. Więc dostał całkiem sensowną radę.