  • 11. Data: 2010-06-04 12:12:00
    Temat: Re: napięcie zasilania UL149x a gło?no?ć
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-03 22:54, Krzysztof pisze:

    > Bardzo mozliwe, ze mechanicznie przenosi sie z glosnika na cewke L1 -
    > sprobowac usztywnic klejem lub przynajmniej pararafina.

    Chyba jednak coś faktycznie było na rzeczy. Odbiera o wiele lepiej gdy
    głośnik trzyma się w dłoni. Gdy tak leży razem z płytką na stole odbiór
    jest o wiele gorszy, w przypadku silniejszych (głośniejszych) stacji
    wręcz się wzbudza. Gdy biorę głośnik do ręki przestaje brzęczeć i słyszę
    tylko audycję, czyli faktycznie cewka mikrofonuje.
    Zalałem ją termoglutem - trochę pomogło, chociaż nie do końca. Jak to
    usunąć przy montażu w jakimś plastikowym pudełku? Gumowa podkładka pod
    głośnikiem? PCB odizolowana od obudowy kawałkiem gąbki?

  • 12. Data: 2010-06-05 17:20:34
    Temat: Re: napięcie zasilania UL149x a głośność
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    BTW zauważyłem jeszcze jeden dziwny objaw - radyjko odbiera lepiej, gdy
    płytka jest trzymana w powietrzu a nie leży na blacie. Co w związku z
    tym powinienem wziąć pod uwagę montując ją wewnątrz jakiejś plastikowej
    obudowy?