-
1. Data: 2012-02-23 09:28:57
Temat: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
http://pclab.pl/news48900.html
jakby ktos potrzebowal...
"opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
szymon
-
2. Data: 2012-02-23 11:53:40
Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: Jacek <a...@o...pl>
Dnia Thu, 23 Feb 2012 01:28:57 -0800 (PST), Szymon von Ulezalka napisał(a):
> http://pclab.pl/news48900.html
> jakby ktos potrzebowal...
> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
>
> szymon
Na rynku amerykanskim...
Trza było brać Lenovo. Ja wziąłem Samsunga i git.
-
3. Data: 2012-02-23 12:52:35
Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-02-23 10:28, *Szymon von Ulezalka* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
> http://pclab.pl/news48900.html
> jakby ktos potrzebowal...
> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
Kluczowy komentarz (jak dla mnie):
/Mistrzowska statystyka - wzięli udział w rynku i porównują do tego, ile
otrzymali telefonów na jakąś swoją infolinię. Przecież to się ma do
siebie nijak. Wystarczy, że część ludzi w jednej marce ma zapewniony
support gdzieś indziej i już te wszystkie liczby są nic nie warte./
Mam już 6 Della - do tej pory 4 firmowe (Latitude cały czas) i dwa
prywatne (oba Vostro) i złego słowa nie powiem - jedynie obecny prywatny
(Vostro 3750) wymagał interwencji serwisu co wspominam bardzo miło -
naprawa w domu na drugi dzień.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
-
4. Data: 2012-02-23 13:06:56
Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2012-02-23, o godz. 01:28:57
Szymon von Ulezalka <s...@g...com> napisał(a):
> http://pclab.pl/news48900.html
> jakby ktos potrzebowal...
> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
Ciekawe jak to wygląda na rynku polskim. Coś mam przekonanie że dane
będą mocno zafałszowane. Ciekawe czy do statystyk uszkodzeń byłyby
na przykład liczone wszystkie urządzenia "zalane przez użytkownika
cieczą". Celuje w takich "opiniach" serwis Asusa - firma NMC-PE w
Koszalinie. Ciekawe że po odesłaniu sprzętu "ekspertyza" się nie
potwierdza.
Zdrówko
-
5. Data: 2012-02-23 13:28:16
Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
> http://pclab.pl/news48900.html
> jakby ktos potrzebowal...
> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
Ranking taki mocno naciagany. Robiony na podstawie zgloszen jednej firmy.
Istnieje szansa, ze np. Dell jest najbardziej niezawodny, ale jedyna wadliwa
partia jakiegos modelu trafila do konkretnego miasta, w którym Rescuecom
mial akurat kampanie reklamowa, wiec wiekszosc telefonów serwisowych poszlo
do Rescuecom itp. itd.
--
Marcos
marek [AT] microstock . pl
http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy
-
6. Data: 2012-02-23 13:55:29
Temat: Re: najnowszy ranking niezawodnosci
Od: kamil <k...@s...com>
On 23/02/2012 13:28, =Marcos= wrote:
>> http://pclab.pl/news48900.html
>> jakby ktos potrzebowal...
>> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
>> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/
>
> Ranking taki mocno naciagany. Robiony na podstawie zgloszen jednej
> firmy. Istnieje szansa, ze np. Dell jest najbardziej niezawodny, ale
> jedyna wadliwa partia jakiegos modelu trafila do konkretnego miasta, w
> którym Rescuecom mial akurat kampanie reklamowa, wiec wiekszosc
> telefonów serwisowych poszlo do Rescuecom itp. itd.
Też mam takie wrażenie, szczególnie że z awaryjnością Delli na poziomie
22% powinienem miec tu z 15 padniętych z tego co kupiliśmy przez
ostatnie dwa lata, nie licząc nawet laptopów.
Jak dotąd, to jednym siadł dysk Hitachi na gwarancji, dostałem nowy
kurierem 24h.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net