  • 11. Data: 2012-07-20 09:18:34
    Temat: Re: najnowszy komputer motocyklowy
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.07.2012 16:20, MorpheusJG wrote:
> [...]
    > zamieszczenie.Chciałbym zrobić rozeznanie czy było by zainteresowanie na
    > komputer do motocykla mojego pomysłu. Komputer miałby pokazywać
    > wszystkie parametry z jazdy oraz dodatkowo pokazywałby na wyświetlaczu
    > sylwetkę motocyklisty przechylającą się wraz z prawdziwym motocyklem
    > pokonującym zakręt. Można by po zakończonej jeździe lub w czasie jazdy
    > odczytać jaki uzyskaliśmy max przechył w stopniach oraz wszystkie inne
    > parametry jazdy. Oczywiście będzie wyświetlacz biegów bo z
    > doświadczenia wiem ze się to przydaje. Czekam na wszelkie sugestie oraz

    To będzie raczej taka sztuka dla sztuki, bardziej dla własnej
    satysfakcji. Od dawna są takie aplikacje na smartfony.

    Na androida:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=it.pir
    elli.diablosuperbiker

    na iTelefony też coś tam jest :)

    Działaj, kto wie, może Twoja zyska większą popularność? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 12. Data: 2012-07-20 13:52:39
    Temat: Re: najnowszy kompyter motocyklowy
    Od: MorpheusJG <elektroinstal24h@_NOSPAM_wp.pl>

    $heikh el $hah napisal

    > Tomaszu, ja bym sugerował zaprzestać poszukiwania dziury w całym i
    > zastosować rozwiązania, jakie stosujesz odbywając stosunki seksualne.
    > Czyli oprócz tego, o czym wspomniałeś, zamontować stację meteo, bo wiesz
    > - temperatura, ciśnienie, wilgotność - to wszystko jest ze sobą ściśle
    > powiązane i niezwykle istotne...

    Zamontuj sobie na czole stacje meteo będzie widać od razu co sobą
    reprezentujesz :)

  • 13. Data: 2012-07-20 13:56:00
    Od: MorpheusJG <elektroinstal24h@_NOSPAM_wp.pl>

    Marcin N napisal

    > W dniu 2012-07-19 16:20, MorpheusJG pisze:
    > (...)

    > Pytanie: jak miałby mierzyć przechył? Akcelerometr nic nie pokaże.

    Widziałem takie urządzenie które mierzy kąt przechyłu i jest elektroniczne
    więc siła odśrodkowa nie ma tu żadnego znaczenia.

    A w sumie jeśli urządzenie będzie mogło notować przyśpieszenie jakie
    osiąga motocykl to chyba będzie dobrze?

  • 14. Data: 2012-07-20 13:58:24
    Od: MorpheusJG <elektroinstal24h@_NOSPAM_wp.pl>

    Marcin N napisal

    tilt-sensor

    > Widzę, że muszę wytłumaczyć kilka podstaw.
    > W jakim kierunku działa wypadkowa siła na motocyklistę w zakręcie?
    > Prostopadle do siodła.
    > Skoro na motocyklistę, to i na miernik przeciążenia. Skoro tak, to
    > miernik pokaże przechył ZERO.

    > Poniał?

    > To teraz ponawiam pytanie do autora pomysłu: jak pomierzysz przechył?

    A chociażby czymś podobnym do tego:
    http://www.ebay.com/itm/Digital-Inclinometer-Angle-G
    auge-Meter-Protractor-360-/250785804356?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item3a63ffb044

  • 15. Data: 2012-07-20 14:11:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jul 2012 11:56:00 +0000 osobnik zwany MorpheusJG
    napisał:

    > Widziałem takie urządzenie które mierzy kąt przechyłu i jest
    > elektroniczne więc siła odśrodkowa nie ma tu żadnego znaczenia.

    a jak mierzy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2012-07-20 19:42:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 19 Jul 2012 20:28:19 +0200, Kuba (aka cita) <y...@w...pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo żyroskop to co innego niż czujnik przeciążeń. :-)

    otóż to. Kolega przecież nie napisał, że będzie mierzył przechył
    przeciążeniem...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 17. Data: 2012-07-20 19:46:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > otóż to. Kolega przecież nie napisał, że będzie mierzył przechył
    > przeciążeniem...

    Owszem - nie napisał. Dlatego go zapytałem, jaki ma plan. Ciągle nie wiemy.

    --
    MN

  • 18. Data: 2012-07-21 00:37:50
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > - temperatura, cisnienie, wilgotnosc - to wszystko jest ze soba scisle
    > powiazane i niezwykle istotne...

    znaczy sie wykres zalazo-wegiel

  • 19. Data: 2012-07-21 00:40:53
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > a jak mierzy?

    normalnie

  • 20. Data: 2012-07-21 01:06:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 13:52, MorpheusJG pisze:
    > Zamontuj sobie na czole stacje meteo będzie widać od razu co sobą
    > reprezentujesz :)

    Z pewnością nie osobnika, który woli oglądać na komputerze swoje
    przechyły w zakrętach zamiast lesbijskich pornoli.

    To by miało sens, gdybyś garażował niedaleko toru Nuerburgring.
    Albo był ścigantem np. MotoGP. Garażujesz tam? Jesteś nim?

    Wyzwania są fajne, ale trzeba je zmieniać, żeby się nie znudziło.
    Posuwanie panny ze stoperem i suwmiarką w rękach byłoby dla mnie sztuką
    dla samej sztuki, pozbawioną kwintesencji rozrywkowej egzystencji.

    Ale spoko - jak dla mnie możesz sobie nawet zamówić w koncernie Lockheed
    Martin ich najnowsze urządzenia pomiarowe stosowane w dronach - wolny
    kraj w końcu. :)

    --
    ? $heikh el $hah