  • 1. Data: 2009-09-07 17:55:55
    Temat: najcichszy itegral czarny koło 1000 zł
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    wiem , wiem idż do archiwum itp proszę sobie darować.

    poproszę o propozycje i z góry dziękuje

  • 2. Data: 2009-09-07 18:06:34
    Temat: Re: najcichszy itegral czarny koło 1000 zł
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    ZBYSZEK pisze:
    > wiem , wiem idż do archiwum itp proszę sobie darować.
    >
    > poproszę o propozycje i z góry dziękuje

    zatyczki do uszu firmy 3M koszt 2-3zl.
    _kazdy_ kask bedzie glosniejszy ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2009-09-07 18:09:33
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):

    > zatyczki do uszu firmy 3M koszt 2-3zl.
    > _kazdy_ kask bedzie glosniejszy ;)

    Tak, to działa. Lepiej najcichszy kask + zatyczki.
    Wtedy nie ma problemu na małych dystansach gdzie niezbyt wygodne jest
    odtykanie uszu co paręnaście minut.

    --
    M.

  • 4. Data: 2009-09-07 22:55:37
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 7 Wrz, 19:55, "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > wiem , wiem  idż do archiwum itp proszę sobie darować.

    A czemu mamy sobie darowac? Co jak co, ale kwestie kasku sa poruszane
    pare razy w miesiacu. Moze sie przypierdzielam, ale sam szukam kasku i
    jakos nie mam ochoty pytac sie o cichy integral za 819zl (bo akurat do
    tylu szukam). Dodatkowo nie mam ochoty czytac dyskusji o kaskach za
    914,89zl (bo mnie nie stac). A co do zatyczek - genialnie wycisza szum
    wiatru, a nadal slychac karetke i klakson. Moze podyskutujemy o
    hitlerkach do 340zl? :) Chrom czy czarny mat? Mysle ze to pytanie
    glownie do Kucza (Kuczu'a). Ide spac. Dobranoc!

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 5. Data: 2009-09-08 05:45:15
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zatyczki do uszu firmy 3M koszt 2-3zl.
    > _kazdy_ kask bedzie glosniejszy ;)

    drugi aspekt - bardzo poprawia "cichość" większa szyba. Nie w kazdym motorze
    oczywiscie sie da.

    b.

  • 6. Data: 2009-09-08 06:34:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Barnaba" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 7 Wrz, 19:55, "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > wiem , wiem idż do archiwum itp proszę sobie darować.

    (...)A co do zatyczek - genialnie wycisza szum
    wiatru, a nadal slychac karetke i klakson.
    (...)

    --------------------------

    To może porozmawiajmy o zatyczkach.
    Pomierzyłem tłumienie jednego kompletu, który posiadam.
    W zakresie 1 kHz-8kHz tłumią o około 25-30 dB.
    Poniżej 1kHz tłumienie spada do 5 dB.

    Chętnie dowiem się, jakie zatyczki polecacie.
    No chyba, że wszystkie tłumią podobnie i wystarczy kupić pierwszy z brzegu.

    MN

  • 7. Data: 2009-09-08 08:46:26
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 8 Wrz, 08:34, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Chętnie dowiem się, jakie zatyczki polecacie.

    Ja byłem zadowolony z 3M.

    pozdr,
    p.

  • 8. Data: 2009-09-08 09:29:48
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Marcin N pisze:

    > Chętnie dowiem się, jakie zatyczki polecacie.
    > No chyba, że wszystkie tłumią podobnie i wystarczy kupić pierwszy z brzegu.

    3M, jezdze w tym od 10 lat i jestem zadowolony.
    Bardziej od firmy liczy sie ksztalt, bo sa zatyczki w ksztalcie walca
    (niewygodne) i w ksztalcie konczacym sie stozkiem (wygodne).

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2009-09-08 11:30:34
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 08 Sep 2009 08:34:02 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > To może porozmawiajmy o zatyczkach.
    > Pomierzyłem tłumienie jednego kompletu, który posiadam.

    Jak? :-)

    > Chętnie dowiem się, jakie zatyczki polecacie.
    > No chyba, że wszystkie tłumią podobnie i wystarczy kupić pierwszy z
    > brzegu.

    ZTCW to wszystkie tłumią w miarę podobnie. Ja używam zwykle Howard Leightów
    piankowych. :-)

    > MN
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2009-09-08 12:20:38
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 08 Sep 2009 08:34:02 +0200, Marcin N
    > <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak? :-)

    Tak:

    Zakładam dobre duże słuchawki podłączone do komputera.
    Włączam program, który umie generować sinusy o zadanej amplitudzie, np.
    Sound Forge.

    Robię sobie audiogram, czyli pomiar słuchu w zakresie np
    125-250-500-1000-2000-4000-8000 Hz.
    Zapisuję, przy jakim poziomie dźwięku - słyszałem go w słuchawkach.

    Następnie zakładam zatyczki i mierzę to samo ponownie.
    Różnica w pomiarach jest moim szukanym tłumieniem zatyczek.

    Pomiary warto zrobić wieczorem (w nocy), gdy szum tła jest minimalny.

    MN