  • 11. Data: 2009-09-08 12:59:48
    Temat: Re: najcichszy itegral czarny koło 1000 zł
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości

    > Następnie zakładam zatyczki i mierzę to samo ponownie.
    > Różnica w pomiarach jest moim szukanym tłumieniem zatyczek.
    >
    > Pomiary warto zrobić wieczorem (w nocy), gdy szum tła jest
    > minimalny.

    Sie wie, fachura. (:

    Kaski cichsze czy głośniejsze - faktycznie zatyczki bardzo pomagają.
    Próbowałem też takich na sznureczku - połączone są tak, aby ich nie
    można zgubić, były z tworzywa 3M, ale jakoś twardsze czy coś i nie
    bardzo się sprawdziły. W kasku, bo w warunkach szkodliwych mój kolega
    bardzo chwalił.

    Bardzo dobrym pomysłem było kupienie kiepskich zatyczek za małe
    pieniądze - bo w komplecie do nich było pudełeczko, w których teraz
    przechowuje swoje używane.

    No, jakby tak w rudym czy pomarańczowym się udało kupić - też dobrze.
    "Mniej się brudzą" jak mówią ludzie kupujący czarne i szare torby i
    plecaki. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 12. Data: 2009-09-08 14:47:32
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    heh, bardzo fajne te dywagacje ;-) podobają mnie się ;-))) ... weźcie
    jeszcze generator szumu białego, zoptymalizujcie wilgotność powietrza
    i wsadźcie te zatyczki razem z tym integralem do przepływowej komory
    dźwiękoszczelnej, po po 147-ym pomiarze tegoż integrala wraz z
    zatyczkami, przy zmianie kąta padania smugi akustycznej, uzyskacie
    miarodajny wynik ;-))

    a tak serio... zatyczki pomagają coś tam (używam 3M, stożkowe) ale
    powyżej 200km/h na nakedzie hałas jest tym, co mnie najmniej
    stresuje... co do najcichszego kasku...IMHO... toż to pojecie
    względne, czym jeździsz, jak, w jaką pogodę, po jakich drogach, przy
    jakim wietrze, za/przed/obok konia z naczepą, ile masz wzrostu, jak
    ustawiasz czerep do strugi pędu powietrza, jaką masz szybę/owiewkę (o
    ile wogóle)... tak więc całe to opiewanie cichości tych to a tamtych
    kasków wsadzam w kubeł...

    (...) ojej, jak tu głośno, jak niewygodnie, jak wieje i jak tu
    zimno...!!! .... te, wiesz co? - idź se kup mercedesa (...)

    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 13. Data: 2009-09-08 19:34:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Bart z Uc napisał(a):
> [...]
    > dźwiękoszczelnej, po po 147-ym pomiarze tegoż integrala wraz z
    > zatyczkami, przy zmianie kąta padania smugi akustycznej, uzyskacie
    [...]
    > (...) ojej, jak tu głośno, jak niewygodnie, jak wieje i jak tu
    > zimno...!!! .... te, wiesz co? - idź se kup mercedesa (...)

    Amen :)

  • 14. Data: 2009-09-08 21:03:05
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.09.2009 Bart z Uc <b...@p...onet.pl> napisał/a:

    > (...) ojej, jak tu głośno, jak niewygodnie, jak wieje i jak tu
    > zimno...!!! .... te, wiesz co? - idź se kup mercedesa (...)

    Ale jest spora różnica już po godzinie jazdy z zatyczkami a bez.
    I w uznawanym za cichy shubercie używam akurat zatyczek earsoft,
    piankowych. Takie akurat kiedyś kupiłem i spasowały. Zawsze gdy
    jadę dalej niż wkoło komina, zakładam.
    Różnica jest taka że po kilku godzinach w zatyczkach jest się
    o wiele mniej zmęczonym. Nawet przy szybkiej jeździe w zatyczkach
    jest mi ciszej niż bez na stacji przy trasie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2009-09-09 06:40:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):

    > Próbowałem też takich na sznureczku - połączone są tak, aby ich nie
    > można zgubić,

    yy... ten sznureczek przechodzi przes srodek glowy??

    Amil

  • 16. Data: 2009-09-09 07:40:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > yy... ten sznureczek przechodzi przes srodek glowy??

    Możesz spróbować, mam jeszcze jedną parę nówek.
    Ja zakładałem z tyłu, przez szyję.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-09-09 19:11:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Bart z Uc zwany Szczęką pisze:

    > (...) ojej, jak tu głośno, jak niewygodnie, jak wieje i jak tu
    > zimno...!!! .... te, wiesz co? - idź se kup mercedesa (...)

    I zabil taka ciekawa dyskusje ;P.
    A z klima ma byc to W140? ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 18. Data: 2009-09-10 20:36:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Barnaba pisze:

    > Moze podyskutujemy o hitlerkach do 340zl? :) Chrom czy czarny mat?

    A co to ten "hitlerek" i czemu taki drogi ?

    > Mysle ze to pytanie glownie do Kucza

    A to chyba nie. Ja mam jeta Louisa z promocji za 22 euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2009-09-15 16:28:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > yy... ten sznureczek przechodzi przes srodek glowy??

    KTM ma teraz takie w ofercie razem z gustownym metalowym
    pojemniczkiem:
    numer artykułu: 3pw097330

    Z bardzo praktycznych rzeczy motocyklowych z najnowszego katalogu KTM:
    - klapki-japonki nr kat. 3b87104
    - materac dmuchany 3pw087020
    - ręcznik plażowy 3pw097080
    - toster wygrzewający logo KTM 3b87000

    Dobra, praktyczna _motocyklowa_ rzecz też jest: namiot na motocykl i
    kierowcę. 3pw097350
    I silikonowa foremka do kostek lodu 3pw107050.

    Ogólnie marka ma swoich fanów i jeżeli ktoś z Waszej rodziny nie ma
    pomysłu na gwiazdkę czy inne okazje - jest tego sporo. Jeszcze jest, a
    nie mogę znaleźć, taki przedmiot do wypalania znaku na bydlęciu, który
    w nowej interpretacji może służyć do wypalenia znaku na mięsie do
    grila. Bo grill też mają w ofercie, składany, motocyklowy.

    Nowy katalog na www.ktm.com - od strony 135 zaczynają się gadżety.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2009-09-15 16:45:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Ogólnie marka ma swoich fanów i jeżeli ktoś z Waszej rodziny nie ma
    > pomysłu na gwiazdkę czy inne okazje - jest tego sporo.

    A maja spiochy dzieciece, meble ogrodowe, barowe, pluszowe misie i
    posciel ? Bo Harley ma w ofercie :)