  • 1. Data: 2011-01-20 14:00:42
    Temat: nagrywarka HDD z tunerem analog/dvb-t mpeg-4
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jakas posucha na rynku z nagrywarkami dvd/hdd z dvb-t mpeg-4 (jest
    jakis panasonic dmr-xw350/380) ale ceny koszmarne.

    Czy znana jest komus nagrywarka z samym dyskiem (HDD) co ma wbudowany
    tuner analogowy (pal d/k + nicam) i cyfrowy (dvb-t mpeg-4) i najlepiej
    jak sie da przegrac z dysku wew > zew po USB lub via siec LAN (aby ew.
    wypalic to na kompie).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-21 12:15:19
    Temat: Re: nagrywarka HDD z tunerem analog/dvb-t mpeg-4
    Od: a...@p...pl

    A tak przy okazji, to znalazlem taka nagrywarke Sony rdr-hxd995/1095
    co ma CI-slot pod modul CAM. Komus wiadomo gdzie i jak to wykorzystuja
    (model na UK)? A moze by tam wlozyc modul Neotion NP4 (transkodujacy z
    mpeg-4 na mpeg-2) i wtedy daloby sie to normalnie nagrac na dysku i
    dalej wypalic plytke dvd?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-01-21 12:18:33
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 13:15:19 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >(model na UK)? A moze by tam wlozyc modul Neotion NP4 (transkodujacy z
    >mpeg-4 na mpeg-2) i wtedy daloby sie to normalnie nagrac na dysku i

    to chyba nie tylko na rynek brytyjski!!

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-01-21 12:19:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > (model na UK)? A moze by tam wlozyc modul Neotion NP4 (transkodujacy z
    > mpeg-4 na mpeg-2) i wtedy daloby sie to normalnie nagrac na dysku i

    Nie lepiej/taniej robic to za pomoca tunera pvr, dysku przenosnego i kompa?

  • 5. Data: 2011-01-21 12:58:28
    Od: a...@p...pl

    wydawalo mi sie, ze jak napisali Freeview HD , ze to jest dvb-t2

    http://www.simplyelectricals.co.uk/dvd-home-cinema/p
    anasonic-dmr-ex83.html

    a to jest zwykla nagrywarka dvb-t mpeg-2. Na kazdym kroku trzeba
    uwazac.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-21 16:25:09
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-20 15:00, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > jakas posucha na rynku z nagrywarkami dvd/hdd z dvb-t mpeg-4 (jest
    > jakis panasonic dmr-xw350/380) ale ceny koszmarne.

    to zacznij szukać tunerów z możliwością nagrywania na zewnętrzny dysk

  • 7. Data: 2011-01-21 22:13:14
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 21 Jan 2011 17:25:09 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    >to zacznij szukać tunerów z możliwością nagrywania na zewnętrzny dysk

    tylko jakos tunery z opcja PVR na dysk USB to dla mnie jakas proteza.
    Albo jest to tuner PVR albo nie jest.

    Wg mnie dysk powinien byc wewnatrz a ew. 2 zewnetrzny do podlaczenia
    aby przeniesc nagrania. A najlepiej aby dysk wew. bylby dostepny od
    strony sieci.

    -
    zalozenia na PVR:

    - tuner analogowy (pod kablowke) i cyfrowy dvb-t mpeg-4 (pod naziemna)
    najlepiej 2 oddzielne wejscia - ale od biedy moze byc jeden. Obecnie
    mam kablowke w analogu, ale pewnie jak uruchomia tvp cyfrowo (bo teraz
    komercyjni sa tylko) to sie odlacze.

    - dysk wew. i opcja podlaczenia dysku po USB (kopiowanie z poziomu
    tunera nagran).
    - dostep do dysku od strony LAN (czyli port Ethernet) - samba
    - i moze serwer DLNA (za duzo juz ????)
    - zaawansowane programowanie nagran i ew. kasowania starych (np.
    telekspres nagrany i nie obejrzany np. po 3-4 dniach) - ale to
    ostatnie to juz marzenia. Wiem, ze zaraz wyjdzie z tego htpc.

    --
    ThinkXtra