  • 1. Data: 2009-12-04 11:43:24
    Temat: nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Pytanie kieruję do osób które, wyłaczyły sygnał dzwiękowy przy nagrywaniu
    rozmów
    firmware mam 021.013, system złamałem, Utworzylem plik

    E52.rmp
    w którym mam
    wpis

    Zawartośc pliku to
    ; *** Patch: Remove Recording Tone ***
    ; Remove patch-BB voice call recording
    ; Author: Pest
    SnR:sys\bin\saAudioServer.dll:400D030043D0C780:400D0
    00043D0C780
    SnR:sys\bin\saAudioServer.dll:AF20184F:0120184F

    załadowałem jako autstart do rompathera
    i lipa pika dalej

    czy musze coś jeszcze może przedytować jakiś plik ? czy ta procedura
    wystarczyc powinna? gdzie jest problem?
    dzięki za pomoc pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-04 11:59:15
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Temat: Nagrywanie rozmów - Wyłaczenie sygnału beep w E52
    >

    > Pytanie kieruję do osób które, wyłaczyły sygnał dzwiękowy przy nagrywaniu
    > rozmów

    Uszanowanie

    Może lepiej zakupić programik :
    jedyne 14,95 USD
    i mieć z głowy łamanie .
    http://handheld.softpedia.com/get/Audio/Ultimate-Voi
    ce-Recorder-S60-3rd-Edition-35672.shtml

    --
    awiesiek

    4660 (20091204) __________

  • 3. Data: 2009-12-04 12:24:21
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Xelnex Lite v1.01 lub v1.03, uwazam za lepszy program na symbiana do
    nagrywania rozmow. Tym bardziej , ze mozna w nim po prostu odptaszkowac
    pikanie, bez ingerencji z soft telefonu.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 4. Data: 2009-12-04 12:44:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Uszanowanie

> [...]

    Widzisz program to nie problem, problem jest w telefonie
    mimo, że program ma możliwość wyłaczenia, to to nie działa po prostu
    w nowych telefonach z nowym softem.

    to nie chodzi o lamanie systemu dla instalacji lewego oprogramowania,
    tylko złamanie systemu alby nie było sygnału dzwiękowego, bo to jedyne
    wyjście

    polecam wciągnąc się w temat na przyszłość zanim odpowiesz, albo nie
    odpowiadać
    głupio

  • 5. Data: 2009-12-04 13:27:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Xelnex Lite v1.01 lub v1.03, uwazam za lepszy program na symbiana do
    > nagrywania rozmow. Tym bardziej , ze mozna w nim po prostu odptaszkowac
    > pikanie, bez ingerencji z soft telefonu.

    można ale w starszym sofcie

    natomiast nie mozna w telefonach z nowym softem, nie da się odkliknąć tego.
    Sprawdzane nawet na nastepcy Xelnex Lite VoxTrack, blokowane z poziomu
    telefonu

    przykładowo na Nokia E51 z starym softem działa jak piszesz, z nowym już był
    problem
    a z najnowszym trzeba ingerowac w pliki systemowe

    ale właśnie poradziłem sobie z tym
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-12-04 13:29:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 14:27:17 +0100, Amir napisał(a):

> [...]
    > problem
    > a z najnowszym trzeba ingerowac w pliki systemowe

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    W programie jak najbardziej się da, tylko w niektorych telefonach nie da
    się ze względów systemowych. Lista telefonów jest explicite podana w
    manualu. Na E71 bez problemu wyłącza wszelkie pikania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-12-04 15:02:08
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > się ze względów systemowych. Lista telefonów jest explicite podana w
    > manualu. Na E71 bez problemu wyłącza wszelkie pikania.

    Na E71 moze tak, temat ma jasno opisane E52, tak więć instrukcja zawiodła

  • 8. Data: 2009-12-04 15:24:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 16:02:08 +0100, Amir napisał(a):

    > Na E71 moze tak, temat ma jasno opisane E52, tak więć instrukcja zawiodła

    Tak, wszyscy dookoła zawiedli....

    A wystarczyło przeczytać:
    http://shop.psiloc.com/en/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal

    Disable option Call Recording Beeps is not allowed on E52, E55, E72, N79,
    N96, 6210 Navigator, 6710 Navigator.

    Ale po co...
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-12-04 16:08:41
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    polecam program Total Recall ze strony http://www.killermobile.com. Koszt,
    to ok.15USD. Używam ich programu również na Nokii E52 i już od kilku dni
    jest dostępna wersja m.in. na E52 bez "beep". Jak do tej pory uważam, że
    mają najlepszy program do nagrywania rozmów i często go uaktualniają.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 10. Data: 2009-12-04 18:17:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@o...info ...

> [...]
    >
    > Disable option Call Recording Beeps is not allowed on E52, E55, E72,
    > N79, N96, 6210 Navigator, 6710 Navigator.

    ja chyba czegos nie rozumiem.
    Amir twierdzi, ze nie mozna, a ty pokazujesz mu ze rzeczywiscie nie mozna?