  • 11. Data: 2011-11-21 09:31:05
    Temat: Re: nadk3adka na klamki
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    news:jad57k$2cs$9@node2.news.atman.pl

    > Druciarstwo. Ja tam kupuje akcesoria dedykowane dla motocykli, w
    > motocyklowych sklepach, za motocyklowa cene.

    Opowiedz jeszcze raz o swoim scottoilerze. Motocyklowym.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 12. Data: 2011-11-21 09:37:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Opowiedz jeszcze raz o swoim scottoilerze. Motocyklowym.

    Jak koniecznie chcesz to Cipo wiem:
    1. Koncowka dualindzektor Scottoilera.
    2. Zbiorniczek na plyn DA-1 od ciagnika.
    3. Elektrozawor do instalacji LPG.

    Jakby nie bylo, cos motocyklowego w sobie ma.
    Przy okazji chcialem zapytac, skad ta niechec producentow do montowania
    fabrycznie olejarek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-11-21 10:07:10
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Załuż sobie ze 3 koszulki termokurczliwe, masz pewność że się
    > nie będzie obracac na klamce.

    Eeee... ó znaczy się.

    --

    morghul

  • 14. Data: 2011-11-21 10:16:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo
> [...]
    > Jakby nie bylo, cos motocyklowego w sobie ma.
    > Przy okazji chcialem zapytac, skad ta niechec producentow do montowania

    Ja wiem, chcialem tylko pociagnac temat "motocyklowych cen".

    W sumie ile to kosztowalo?
    Ja za uzywanego zaplacilem 80zl + wysylka.

  • 15. Data: 2011-11-21 10:19:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Ja wiem, chcialem tylko pociagnac temat "motocyklowych cen".
    >
    > W sumie ile to kosztowalo?
    > Ja za uzywanego zaplacilem 80zl + wysylka.

    Koncowka OIDP 120 + 30 elektrozawor + 5 pln zbiorniczek i wezyki.
    Koncowke pewnie robia u chinczykow za $3, coz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-11-21 14:12:42
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 11:19, AZ pisze:

    > Koncowka OIDP 120 + 30 elektrozawor + 5 pln zbiorniczek i wezyki.
    > Koncowke pewnie robia u chinczykow za $3, coz...

    Jak sterujesz tym zaworem? Nie sztuka kupić wężyki i zbiorniczek za
    grosze. Ja dałem się namówić na motooilera właśnie z powodu fajnego
    sterowania.

  • 17. Data: 2011-11-21 14:20:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > Jak sterujesz tym zaworem? Nie sztuka kupić wężyki i zbiorniczek za
    > grosze. Ja dałem się namówić na motooilera właśnie z powodu fajnego
    > sterowania.

    Plusem ze stacyjki. Zrobilem wczesniej modul gdzie sobie ustawialem
    dlugosc impulsu i jak czesto sie pojawial, po 3 dniach wywalilem i
    spialem na sztywno. Koncowka Scottoilera ma taki przelot ze przy oleju
    80W90 moze byc caly czas otwarty.

    Nie mam glowy do jakiejs regulacji i zastanawiania sie czy dac wiecej
    czy mniej, w lecie moze czesciej felga sie brudzi, w deszczu to lancuch
    sie nasmaruje po deszczu, w zimie tez dzialalo. Naped przelatal 60 kkm
    (z wymiana przedniej zebatki po 30 kkm) wiec uznalem, ze swoje zadanie
    spelnia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-11-21 14:39:58
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 15:20, AZ pisze:

> [...]
    > dlugosc impulsu i jak czesto sie pojawial, po 3 dniach wywalilem i
    > spialem na sztywno. Koncowka Scottoilera ma taki przelot ze przy oleju

    Czyli kapie ci pod motocykl gdy stoisz na parkingu? Mało eleganckie.

  • 19. Data: 2011-11-21 14:51:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > Czyli kapie ci pod motocykl gdy stoisz na parkingu? Mało eleganckie.

    He? Przeciez motocykl na parkingu stoi wylaczony to co ma kapac? Dla
    estetow to mozna zrobic modul sterowany sygnalem z predkosciomierza,
    tyle ze to armata na wrobla. Poza tym na swiatlach czy dluzszym postoju
    i tak nic nie kapie bo koncowka dual injectora dotyka zebatki wiec olej
    jest "rozciagany po zebatce" a nie kapany.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-11-21 15:21:37
    Temat: Re: nadk?adka na klamki
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 20-11-2011 o 22:18:11 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > Wiecie moze jak sie nazywa taki kondon wsuwany na klamki hamulca/
    > sprzeg?a?
    > Cos w rodzaju skarpetki
    >
    > Bo chcialbym cos takiego kupic - zimne d 1/4 wignie ch?odz? palce

    A to grzane minetki, a to onuce na klamki... może weź sobie kup zimowe
    rękawiczki?

    --
    Nikanor