  • 31. Data: 2015-03-16 14:19:16
    Temat: Re: nadejszła wiekopomna chwiła...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 16, 2015, 2:00:14 PM, you wrote:

> [...]
    >>> http://www.pattex.pl/pl/produkty/klej-termotopliwy.h
    tml
    > pierwszy z googla.
    > Ale kilka nastepnych podaje to samo.
    > Moze ... a karte charakterystyki masz ?

    Kartę czego? Nie za dużo wymagasz?

    > Takiego to jednak IMO izopropanol nie powinien ruszac :-)

    Ale skoro są sygnały, że rusza, to znaczy, że lepiej nie używać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2015-03-16 16:59:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >Kartę czego? Nie za dużo wymagasz?

    No wiesz, importer, i chyba sprzedawca, ma obowiazek posiadac i
    udostepniac ..

    >Ale skoro są sygnały, że rusza, to znaczy, że lepiej nie używać.

    Jeszcze jedno znalezisko:
    http://www.loctite.pl/plp/content_data/264403_AG1303
    4_AG_CAT_PL_WEB.pdf

    Tu na 46 stronie jest tych termoglutow podanych kilka. PA, PO, PU,
    EVA, PSA ...

    "Korzyści: Zalety klejów termotopliwych na bazie poliolefin (PO)
    Dobra odporność na działanie substancji chemicznych, takich jak kwasy
    i alkohole"

    Czyli podsumowujac:

    -jak kleimy cos do uzywania w izopropanolu, to uwazac czym kleimy

    -jak sklejone cos przypadkowym glutem, to sie nie dziwic ze
    izopropanol tego nie rusza ... albo ze rusza :-)

    A faktycznie ten glut jakis inny niz PE mi sie wydawal.

    Wie ktos, gdzie kupic paleczki z tego odpadowego PE/PP ?

    J.

  • 33. Data: 2015-03-16 17:04:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 16, 2015, 4:59:07 PM, you wrote:

    > No wiesz, importer, i chyba sprzedawca, ma obowiazek posiadac i
    > udostepniac ..

    Papier cierpliwy jest...

    > Jeszcze jedno znalezisko:
    > http://www.loctite.pl/plp/content_data/264403_AG1303
    4_AG_CAT_PL_WEB.pdf

    Znów renomowana firma...

> [...]
    > -jak sklejone cos przypadkowym glutem, to sie nie dziwic ze
    > izopropanol tego nie rusza ... albo ze rusza :-)

    O właśnie...

    > A faktycznie ten glut jakis inny niz PE mi sie wydawal.

    Bo to niedorobione jest.

    > Wie ktos, gdzie kupic paleczki z tego odpadowego PE/PP ?

    Szukać najtańszej chińszczyzny no-name w marketach?

    --
    Best regards,
    RoMan