  • 21. Data: 2013-08-08 16:17:33
    Temat: Odp: na pałe w upale
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Prawy" dobrze prawi:

    > -zaplanuj trase na dużej wysokości gdzie będzie chłodniej
    Jak jade po browara do sklepu w Puńcowie (1,5km ode mnie) to szteluje nawi
    na Krupówki. Pomaga.

    > -spocooną bielizne polewaj płynami dla zachowania higieny lecz unikaj
    > wybielacza
    Polewam, polewam, nawet bez wyciągania wacka ze spodni.

    > -pij dużo wodu i sikaj, z moczem odpływa z ciała ciepło
    Patrz punkt powyżej.

    > -starasz sie utrzymaywać naczynia krwionośnie rozszerzone
    Racja. Trzeba haratać nie mniej niż 240, wtedy jako extra bonus puszczają
    też zwieracze.

    > -ciśnienie kwri w czaszce i mieśniach maleje bo krew płynie gdzie indziej
    Tak, dlatego jak haratam te 240km/ha, to w głowie mi nic innego jak tylko
    doopy.

    > -uważaj na symptomy przegrzania: zaczyna sie mrówkami, potem idzie słabość
    > mieśni, potem bol głowy, zawroty, aż w koću omdlenia,
    Tu muszę się nie zgodzić! U mnie zamiast mrówek pojawiają się białe myszki,
    chociaż objawy te dopadają mnie a i w siarczyste mrozy. Reszta się zgadza,
    chociaż dodałbym jeszcze po omdleniu - kaftan bezpieczeństwa.

    > -uważaj nja opalenie skóry wiatrem i słońcem, dlatego wciąż lepiej miec na
    > sobie pełne ubranie nomada pustynnego
    Mam takie odzienie, w końcu nie na darmo sołtys płaci mi premię za
    propagowanie folkloru.

    > -pod kaskiem jest gręcej, dlatego wolne przestrzenie uzupełniaj kostakmi
    > lodu (niesprawdzone)
    Nie da rady! Ja nie z sikacza, pod kaskiem mam tez mózg.

    > -noś sandały z dużą podeszwą co uchroni cie od poparzeń rozgrzanym
    > asfaltem
    Spróbowałem. Nieskuteczne! Lepiej jednak tak zwyczajnie hamulcami;-)

    Pozdrawiam Johnny

    mój eboczek:
    http://www.empik.com/palnik-czyli-krotkie-i-jeszcze-
    krotsze-kaszanki-johnny-ego-artur,p1063599298,ebooki
    -i-mp3-p

  • 22. Data: 2013-08-09 17:37:05
    Temat: Re: na pałe w upale
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-06, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Ty się nie śmiej, w piątek wyprzedził mnie na siódemce ścigant w
    > klapkach, krótkich majtkach i podkoszulku.

    No i? :-) Ja nie jechalem szybciej bo balem sie ze mi koszulke zerwie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-08-15 11:35:34
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:34:14 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Z tym nawilżaniem wody to odrobinę przesadziłem.

    a mialo byc na powaznie.

    A nie wiesz, czy da sie taka wode w kulce zagotowac i na ten przyklad liptonka
    zrobic?

    --
    zdrowka
    amos