    From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: myszka - rolka przewijania robi dziwne rzeczy
    Date: Sat, 05 Sep 2009 15:19:01 +0200

    Witam,

    Kupiłem w media myszkę HAMA - całkiem sympatyczna - przyznaję niezbyt droga.

    Po miesiącu robi się tak, że gdy dotykam rolki przewijania to myszka
    przestaje reagować, więcej komputer zgłasza, że podłączone jest nieznane
    urządznie lub że urządzenie jest uszkodzone. Jeśli poklikam paręnaście
    razy rolką, to myszka się odblokowuje i mogę pracować dalej.

    Co z tym można zrobić?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?