  • 1. Data: 2014-09-08 16:46:54
    Temat: multisterownik czas, temperatura, wentylator itp
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    czy ktos moglby mi podsunac gdzie mam szukac , jesli wogole istnieje gotowe
    urzadzenie, niewielkich rozmiarow, w miare tanie, ktore pozwoli na
    zaprogramowanie czegos takiego:
    o 18 wlacz wentylator, o 20 wylacz wentylator wlacz gralke i swiatlo, o
    23:40 wylacz gralke i wlacz wentylator, o 23:59 wylacz wszystko.
    no i to by byl program 1

    program nr 2 , 3,4,5 ... inne kombinacje tego co powyzej.

  • 2. Data: 2014-09-08 17:41:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Sep 2014 16:46:54 +0200, "doktorek" <q...@m...pl> wrote:
    > czy ktos moglby mi podsunac gdzie mam szukac , jesli wogole
    istnieje gotowe
    > urzadzenie, niewielkich rozmiarow, w miare tanie, ktore pozwoli na
    > zaprogramowanie czegos takiego:

    Myślę, że najtaniej będzie 3x elektroniczny programator czasowy,
    taki do gniazdka (ma 7 programów).

    http://m.allegro.pl/szukaj.html?searchString=program
    ator+czasowy&sortBy
    =5

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-09-08 17:54:32
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    zapomnialem napisac by po okreslonym czasie i po wylaczeniu wentylatora
    odaplil grzalke i utrzymal przez okreslony czas zadana temperature.

    nie chce tez plataniny kabelkow, gniazdek itp.

  • 4. Data: 2014-09-08 18:10:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Sep 2014 17:54:32 +0200, "doktorek" <q...@m...pl> wrote:
    > zapomnialem napisac by po okreslonym czasie i po wylaczeniu
    wentylatora
    > odaplil grzalke i utrzymal przez okreslony czas zadana temperature.
    > nie chce tez plataniny kabelkow, gniazdek itp.

    Jaki budżet max.?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-09-08 18:28:06
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 16:46:54 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
> [...]
    >
    > no i to by byl program 1
    >

    > program nr 2 , 3,4,5 ... inne kombinacje tego co powyzej.

    Jasne że istnieje bo taki. Trzy niezależne kanały wyjściowe 230V/5A. Na każdy dzień
    tygodnia można ustawić max 16 włączeń i wyłączeń ale nie więcej niż 32 wł/wył na
    tydzień. Obsługa i programowanie banalnie proste. Ma dwie wady. Pierwsza to zasilanie
    awaryjne z dwóch baterii 9V wystarcza na 20 godzin. Druga wada niemożliwy chyba do
    kupienia. Egzemplarz który mam ma z 25 lat i na płycie czołowej napis ELEKTRONIKA
    pisany cyrlicą.

  • 6. Data: 2014-09-08 18:42:06
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    300 pln

    trada.pl...

  • 7. Data: 2014-09-09 07:48:37
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 18:42:06 UTC+2 użytkownik doktorek napisał:
    > 300 pln
    trada.pl...
    > wentylatora
    > Jaki budżet max.?

    To co zaproponuję chyba przekracza budżet, ale:
    http://www.e-tronix.eu/2,sterownik-plc-programowalny
    -su-1-2.html

  • 8. Data: 2014-09-09 08:40:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-09-08 16:46, doktorek pisze:
> [...]
    > no i to by byl program 1
    >
    > program nr 2 , 3,4,5 ... inne kombinacje tego co powyzej.

    lankontroler

    http://tinycontrol.eu/

  • 9. Data: 2014-09-09 22:36:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.09.2014 16:46, doktorek pisze:
> [...]
    > no i to by byl program 1
    >
    > program nr 2 , 3,4,5 ... inne kombinacje tego co powyzej.

    kilka dni temu pytałem się o poważne projekty z zastosowaniem arduino
    nano. To taki mały sterownik który podłączasz do usb, piszesz program i
    o określonej godzinie klapnie przekaźnikiem w tą czy tą stronę. płytka z
    2 dedykowanymi przekaźnikami 6zł, arduino nano 13zł. Kable, gniazdka,
    zasilacz (usb) we własnym zakresie

    ToMasz

    PS nie wiem jak z dokładnością odmierzanego czasu, ale mam nadzieje że
    nie jest wymagana sekundowa precyzja.